2015年6月24日 星期三

2014九州 <福岡・佐賀・長崎> の旅 DAY5 (Part 2) 長崎 雲仙 福田屋

DAY5 (Part 2)
長崎~ 雲仙 福田屋
 住:雲仙福田屋 16400円/室(早餐)


 ...行完地獄, 差唔多要搵食


咩事呀~ 突然落大雪, 真係無諗過3月都會有雪

附近唔多食店, 都係隨便搵間食
 



食飽就夠鐘去今晚既福田屋CHECK IN

好少旅館有咁豐富既禮物呀
除左兩支酒, 全部想即時KO左佢

放低行李我地就衝去浸一浸先...一陣食飽晚飯又再浸
  貸切湯~ 三太郎
可以免費BOOK一間貸切湯, 我就揀間有河童陪伴架啦

內湯~ 普賢の湯

普賢の湯(官網圖片)

內湯~ 白雲の湯

白雲の湯(官網圖片)

其他三個貸切湯, 全部入浴中, 無機會入去偷望下
 

貸切湯~ 丸太ん棒の湯(官網圖片)

 貸切湯~ 溶岩の湯(官網圖片)

 貸切湯~ 火の木の湯(官網圖片)

露天風呂~ せせらぎの湯 (官網圖片)

 露天風呂~ さえずりの湯 (官網圖片)



浸飽就去晚餐喇~ BOOK房時無BOOK有晚餐既PLAN, 因為諗住係出面食, 但頭先出去午餐都唔見有咩好食, 所以CHECK IN時問佢有無晚餐可食, 佢話有呀! 仲問我想幾點食, 可以BOOK位, 俾埋個餐牌我地睇, 正呀!

只是賣相已經好吸引, 流晒口水


好好味

 
一D都唔貴, 仲抵過有晚餐既宿泊PLAN, 呢D仲啱晒我口味
食飽我地又去浸浸先
 

****************************
今朝去雲仙途徑HARD OFF 店執到荀野



...完...

    

4 則留言:

  1. 呢間福田屋唔錯,我都係至 like 佢個晚餐,溶岩燒好似好吸引,唔洗成日食日式晚餐,最怕係食唔晒果o的細細碟o既漬物,好浪費的呢 !

    回覆刪除
  2. 個礼物籃好豐盛喎,果兩支酒都係免費?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係免費呀;;) 我地唔飲酒, 拎番去當手信::cc4127

      刪除