2015年6月23日 星期二

2014九州 <福岡・佐賀・長崎> の旅 DAY4 (Part 2) 長崎 龍馬通り~眼鏡橋

DAY4 (Part 2)

行程~ 長崎~....(102km 1hr38mins 2760円)龍馬通り> 若宮稲荷神社> (3.6km)風頭公園> (4.7km 12mins)眼鏡橋> (6km 14mins)孔子廟> (1km 3mins)中華街> (890m 3mins)コンフォートホテル長崎


 離開佐世保, 跟住就去長崎市中心附近...

龍馬通り
呢度幾個景點全部都係好窄既路, 不能揸車, 所以要到附近搵個停車場泊車

龍馬通り其實呢條通係無咩睇, 只是順路去其他景點

  若宮稲荷神社
其實我係唔識坂本龍馬既歷史


呢間神社無咩人行, 出面呢間賣御守店係無員工, 睇啱就要直接去社務所買

要入去呢度買御守

龍馬のぶ一つ像

亀山社中記念館, 因為要俾錢, 我又無興趣所以無入去

風頭公園


坂本龍馬之像
  離開風頭公園, 我地就返去攞車, 因為去下站眼鏡橋都幾遠下


眼鏡橋 
可能昨晚落完大雨, 今日條河好污濁咁, 都睇唔到橋既倒影, 見唔到隻眼鏡添


相傳係橋兩邊既石牆收埋左粒心形石, 如果搵到就會為你帶來幸福, 我起初諗咁大幅牆, 條河又咁長, 點搵呀? 點知我一開始就企啱位置, 一眼就俾我見到喇! 呢張相就有, 大家見到嗎
 

原來呢度都有一粒心心石呀, 其實一共有幾多粒既呢
 


見到郵局, 又入去睇下有咩好野

有KT郵局限定, 好齊貨WOR, 正

...乜咁多唔同色既郵筒架! 不過係非賣品, 要開唔知咩戶口先有得送, 仲好! 唔駛諗買咩色走


見呢度有位泊車, 午餐就試下食呢間啦

唔錯, 又係平靚正餐廳, 又多間飯堂

長期病院...有排唔駛出院?!

...續...


沒有留言:

張貼留言