2015年6月22日 星期一

2014九州 <福岡・佐賀・長崎> の旅 DAY3 (Part 2) 長崎 豪斯登堡

DAY3 (Part 2)

豪斯登堡

園內酒店


雖然對ONE PIECE無咩興趣, 但都要黎搭下佢隻船既

船程好似半小時左右, 出海兜一圈就回來

   
上左船喇~

嘩~ 拖5隻! 仲勁過我, 全部都超乖! 全部都係我至愛既長毛芝娃娃!

如果係我家四隻...全部狗帶一定打晒交啦...日本狗都學好守規矩

 好似我既小黑

肚餓了, 買野食, 花先生另外買左PIZZA食, 唔記得影相

上左去展望塔

其實想買一隻豪斯登堡版既MIFFY, 但最後揀來揀去, 都係無買到, 依家又有少少後悔添...唔緊要, 呢個地方一定會再黎過

...續...

4 則留言:

  1. 你最愛長毛芝娃娃o既咩 ? 但你成屋都係松鼠o黎架喎 ::_381

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然松鼠都係我最愛啦~ 香港極少見到長毛芝娃娃, 只見短毛款, 短毛無咁可愛L-)

      刪除
    2. 係,我對短毛芝娃娃冇乜興趣,因為望落去太瘦,我喜歡肥嘟嘟 d o既 ::mm2065

      刪除
    3. 長毛芝娃娃咁可愛, 唔明點解香港唔引入下, 依家D寵物店只賣貴婦多:-w

      刪除