2015年6月21日 星期日

2014九州 <福岡・佐賀・長崎> の旅 DAY2 (Part 3) 佐賀 有田

Day2(Part 3)  
... (7km 13mins)有田陶瓷の里プラザ

今日最後一站...有田陶瓷の里プラザ , 全條街都係賣陶瓷製品
差唔多5點, 好多店舖都準備關門, 沒時間每間店慢慢行, 要極速SHOPPING

你地幾隻野唔好咁既眼幫住我啦~ 係喇係喇...一陣求下花先生睇下俾唔俾帶你回家啦

其實呢D花花陶瓷好靚, 唔知點解我最後一樣都無買, 勁後悔


今日既戰車, 現在先記得影, 超細架, 唔多喜歡, 要平就無得揀...


回酒店途中, 見到我既飯堂呀~ 食晚餐喇~

   

好鐘意呢隻鴨燈, 好想帶佢走呀


...續...

4 則留言:

  1. 冇買花花碟,係因為你眼中只有 Kitty 同 Stitch,其他o既你忍得o既盡量都唔買,所以最後咪冇買到囉

    回覆刪除
  2. 隻隻貓頭鷹都咁靚,想帶哂佢地返屋企呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我家有個花園, 我一定帶走好多隻8->

      刪除