2015年6月23日 星期二

2014九州 <福岡・佐賀・長崎> の旅 DAY3 (Part 3) 長崎 豪斯登堡

DAY3 (Part 3)
豪斯登堡


呢間店有好多唔同SIZE既木靴賣

豪斯登堡NANOBLOCK限定, 想買, 但我家中既KT都未砌, 都係唔買喇...

依家日元咁平, 如果俾我再見到呢D咁靚既掛飾, 一定要買!

終於俾我等到MIFFY出來同大家影相


話咁快就要回來還車, 好想租到閉園, 但呢間租車店5點就要關門, 咁快就還, 又要用腳行, 真係唔多願意...雖然時租都好貴吓!

樂園其中一部份係鬼屋主題, 啱晒我呀, 幾間鬼屋我都玩晒, 嚇大既我當然覺得濕濕碎啦

太陽下山就開始落微微雨

天黑晒就下大雨了

我反而好驚呢個廁所, 咁既氣氛點如廁呀! 又唔知會唔會有人彈出黎嚇鬼, 所以留番俾花先生入去男廁影, 入面無人, 真係無人敢去



又凍又大雨, 都係搵野食先!




3D美術館, 無時間慢慢看, 極速影幾張就走了

  最後行到閉園時間10PM走, 呢度真的好大, 如果樣樣野都要睇下影下, 真係唔夠時間, 原本仲想上去展望室影夜景, 但唔夠時間呀



**************************





...完...

4 則留言:

  1. 好彩黃昏先o黎落雨
    個廁所係鬼屋o既一部份 ? 咁鬼恐怖o既 ! ::_379

    回覆刪除
    回覆
    1. 個廁所係鬼屋區範圍內, 搞到我人有三急都唔敢去住, 好驚如廁時有野出來嚇我, 去慣鬼屋既我都唔想入去::vv4070

      刪除
  2. 回覆
    1. 連我呢個膽生毛都唔敢去, 好驚如廁中時有野彈出來嚇我

      刪除