2015年3月19日 星期四

2015雪の北海道戰利品(1)


仲有好多篇遊記未寫, 但CK鼠已經追住要睇今次戰利品


又買了一大堆俾阿仔, 其中一包係俾CK鼠既忌廉女


總是受唔住波點既誘惑

TS X ALL STAR
之前係網上已看中! 果時都未有打算買, 見到實物! 超靚! 8千幾円都唔算貴, 買啦~

係機場叮噹專門店買既, 專門店超多叮噹野買, 好忍手先買到咁少

超喜歡這口罩, 型爆呀! 仲有另一款仲型, 可惜賣晒


第一次買綠藻球, 希望我唔會養死佢啦~ 如果養得掂, 下次再買多幾粒先


北海道超多木雕製品, 已好忍手喇! 但都買左咁多

咁大個鐘都係4千幾円, 花先生又俾我買, 唔買唔得啦

相架



起初唔見呢款松鼠有煲墊買, 所以碟仔都照買左先, 後期真係見到有煲墊, 激死左



 北海道真係超多煲墊買呀! 買到停唔到手
  兔仔磁石, 熊仔吊飾, 熊仔毛巾掛飾, 熊仔磁石, 貓頭鷹便條掛飾
  去到網走點都要買呢D監獄野


係旭山動物園買

磁石

水樽套

每次都好喜歡托呢D穀物料回來撈米煮飯



 ...續...

16 則留言:

  1. 你對dot dot鞋我都買左,仲要係同一個色!哩款鞋之前出頭一lot好鬼搶手架!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 之前我係網上睇係LIKE 黑白多些, 但見到實物原來藍色靚好多::vv4041

      刪除
  2. 戰利品o既野睇極都唔會嫌多o既 ::ee5093
    TS X ALL STAR 有母女裝架 ! ::ee5136 我都心思思,但我又好少著 all star 喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 少著咪著下囉>:) 我知有母女裝:)) 都唔貴, 買囉>:) >:)

      刪除
    2. 對鞋貢靚,千幾円好抵買呀~~

      刪除
    3. 無錯, 如果無買到, 我一定會後悔;))

      刪除
  3. 每次去我都會掃一大堆零食俾我隻狗,因為好多時揾到啲108円好抵,香港賣成廿幾三十蚊一包,而家屋企仲有舊年買落未食晒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 實在太平, 就算重我都要托回來:))

      刪除
    2. 我都好鍾意喺日本托D零食比我隻仔架

      刪除
    3. 要揸車先有機會見到大型超市, 所以次次都要托定多D回來存倉先得::cc9003

      刪除
  4. 勁鍾意睇你地D戰利品呀,唔買都要過黎睇吓 ^^
    個大鐘好靚呀,未見過呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. ::mm1544
      個鐘我都無係其他店見到, 呢隻仲要係陳列品...不過我屋企真的太多鐘, 用唔晒#-o

      刪除
  5. 請問兩個海藻要幾錢?有多大?

    回覆刪除
    回覆
    1. 粒海藻大約2cm左右,幾錢唔記得了,好似唔過一千円

      刪除