2015年3月17日 星期二

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY10 (Part 4)

(Part 4)

...黑川溫泉~山の宿 新明館
 (16800円/人)

1小時多車程..6點幾黎到已經天黑了

放下行李就趕去食晚餐

超喜歡這款"囲炉裏"料理, 好好FEEL好正呀, 燒魚好好味

馬刺身
我同花先生都唔識欣賞

食飽就返房HEA一陣先去浸溫泉

我地先去呢個預約左既家族風呂~風の湯

露天風呂~岩戸風呂(混浴)
無人, 又無話可以披大毛巾浸, 我無興趣浸啦


今日重點~ 洞窟風呂
超正!! 係個山洞入面浸, 又黑又大煙, 仲有兩邊出口, 又有分叉路, 我都驚會迷路, 好似探險咁呀! 晚上怕鬼, 必定好有氣氛, 我浸既時間一個人都無, 好靜, 好彩我唔怕, 真係好正! 有機會再黎黑川溫泉的話一定要再住一晚呀

 
室内風呂
 無特色我無浸

 今日買左好多熊本熊

旅館送既


...完...


6 則留言:

  1. 呢間山の宿 新明館正喎,有"囲炉裏"又有咁多特色風呂,都係¥16xxx,要 mark 低 ~ ::mm2376

    回覆刪除
    回覆
    1. 係九州D溫泉旅館間間價錢都好合理, 所以我好快已經愛上九州喇::_364

      刪除
  2. 洞窟風呂好正, 不過一個人浸我就怕怕

    回覆刪除
  3. 洞窟風呂,會不會浸浸下有陌生人走入o黎?

    回覆刪除
  4. 係講咩陌生人呀? 洞窟係旅館範圍入面, 出面都有寫清楚男/女架

    回覆刪除