2015年3月17日 星期二

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY10 (Part 3)

(Part 3)

...阿蘇(大観峰> 米塚> 中岳火口> 草千里ケ浜)> 黑川溫泉

...10分鐘左右車程來到阿蘇山ロープウェー~阿蘇山西駅準備搭吊車上火口西駅~中岳火口, 來回車票1200円/人

呢度好凍, 地下都結冰了

車站側有神社, 外觀唔多吸引所以無去睇

車站內又睇下熊本熊先

 

山上好可怕既溫度

上車喇~ 呢個時候望山下發現原來有條路係俾人揸車上(呢張相無影到條車路), 不過好似都要收過路費, 但應該都平過搭吊車, 一早知, 我諗我地會揸車上慳番D錢


今日火山安全警示係黃色, 就算健康既人都要注意, 提大家隨時要走入避難所, 紅色就大件事, 所有人都要下山

中岳火口
 初時火山口都唔係好大煙, 都算呼吸暢順

中岳火口
 但後期間歇性吹大風, 一大風就超大煙吹過來,我已蓋住鼻, 但都吸到少少煙, 完全係窒息透唔到氣, 要走遠D先得, 有時都要去避難所, 都幾可怕, 為左影個火山口, 都上落走左幾次
  中岳火口
 


回程時到站內影貼紙相先, 我只揀左熊本熊影

 

 
草千里ケ浜
 幾分鍾車程就黎到, 又係大篇荒草, 一隻馬都無, 呢個地方都係合適夏天來
  阿蘇火山博物館

 一來就閉館, 二來要收費, 三來興趣不大, 四來要趕去溫泉旅館, 所以無入去參觀喇


布甸又見面喇

途經展望所



就天黑喇~ 快D起行去溫泉旅館先得


 ...續...

11 則留言:

  1. 開始睇嗰時都覺得奇怪,有揸車仲要坐吊車,以為你好鍾意坐添,原來你唔知可以揸車上去,如果冇記錯既話,買路錢係六百円 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你都知可揸車上::vv4045 , 官網又無介紹, 去到又唔見有指示牌::vv4049 , 呢架吊車又無咩特別, 無需要俾多D錢去坐...

      刪除
    2. 因為好多年前上唔到火口嗰次,百無聊賴周圍行見到條路,所以今次下面連車都冇停直接上去。

      刪除
  2. 通常上呢類火山都係講彩數,你一次就上到去,算是幸運的了 :-bd
    超限定的熊本熊貼紙相我都想影呀 ~ ::ww6074

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑仔和豚嚟報到~ 我係其中一個上唔到火口嘅 :))

      刪除
    2. 豚媽, 你有借口就去過!:))

      刪除
    3. 要再去阿蘇我駛搵借口?要搵錢就真 =))

      刪除
    4. MANDY, 唔緊要再去過!::cc4127

      刪除
    5. 豚媽, 你大把錢啦~ 又大把時間, 隨時可出發::_1554

      刪除
    6. 「一剔一點」啱得一半,錢我冇,時間就真係大把嘅 ;))

      刪除