2015年3月10日 星期二

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY10 (Part 1)

13.12.2013
金曜日

(Part 1)

行程~  熊本~熊本城> 阿蘇(大観峰> 米塚> 中岳火口>草千里ケ浜)> 黑川溫泉
 住:黑川溫泉 山の宿新明館(16800円/人)

最期待既早上終於黎喇~ 旅行人山莊一共有四個貸切露天風呂, 住客可免費BOOK一個, 我左睇右睇都係最LIKE最大果個~赤松の湯, 因為費事之後行程超趕, 所以BOOK左最早時段0630, 不過都有少少後悔, 因為大半場時間個天仲未光, 四處"黑媽媽"無野睇, 差不多走先天光, 先見到有鹿四處行, 應該BOOK下一時段或早餐後, 浪費左咁正既環境, 激死
 

鹿の湯 (官方圖片)



もみじの湯 (官方圖片)


ひのきの湯 (官方圖片)


赤松の湯 (官方圖片)
我就係BOOK左呢個喇

係天未光時就勁浸, 天光喇就忙影過不停

見到麻? 真係有鹿四處行架! 係森林咁浸浴仲有鹿睇, 真係正到不得了

龍石の湯
最後我都係無時間浸下個足湯

豐富早餐



 
其實都想係門口影多幾張相先走, 但D職員好快就出左來等送我地, 搞到唔好意思影咁耐, 快閃先得


約兩小時車程黎到熊本市~熊本城

熊本城是日本三大名城之一, 當然要黎走走, 不過我地又係好趕咁, 無得慢慢欣賞...極速行行行影影影

  上到天守閣望出去

天守閣入面9成位置都唔俾影相, 依家想番我都唔記得睇左D咩

 


 ...續...
 

11 則留言:

  1. Wow~~~ 個湯真係好正喎, 真係會浸到唔捨得走, 仲要跟大自然咁近距離, 真係好爽
    我都好怕D女將在門口送迎, 你不動佢不動, 通常都想影多幾張相, 搞到鬼咁唔好意思

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全係野外溫泉咁, 真係想浸多幾轉呀!
      想影酒店門口, 應該要CHECK OUT前做, 不過好多時我都唔記得...

      刪除
    2. 咦~ 話事話, 浸浸吓會唔會有路人甲行過架 XDD

      刪除
    3. 如果見到有人行都唔知點算::cc4000 , 其實係日本個個露天溫泉我都有諗究竟有無人睇到架::cc9106 , 有時有D見到對面遠處有其他酒店, 我覺得只要有支長鏡其實應該係睇到::kk3167

      刪除
    4. 如果可以俾人著泳衣就好::kk3187

      刪除
  2. 最鍾意野湯,赤松の湯仲要有兩邊,夠晒寬敞呀 ! :-bd
    通常o的乜乜城我都好少去,因為我冇咩興趣 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大可以一家大細浸!
      咩咩城我都唔係特別有興趣,見係名城wor,去下無蝕底,哈哈!

      刪除
  3. 你就好啦,俾你見到鹿,我淨係見到大當家咋 (睇到厭呀) =))

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?! 原來唔係咁易見到架? 我以為你都見到...
      大當家都係咁話=)) =))

      刪除
  4. 係日本浸溫泉真係好正﹗其他地方都冇日本咁好feel

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果冬天去日本真係唔浸唔舒服::cc4127

      刪除