2015年3月15日 星期日

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY10 (Part 2)

(Part 2)

...阿蘇(大観峰> 米塚> 中岳火口> 草千里ケ浜)> 黑川溫泉

...離開熊本城約1.5小時車程去到阿蘇, 先上大観峰, 上到黎見到有食店, 就係度食午餐先
唔知點解我又唔係好肚餓, 所以就叫左個湯, 係超多料既湯, 飲晒食晒已超飽

呢個花先生既

食飽就行上山睇風景喇~ 呢度好好太陽, 但就超大風, 好似打風咁, 吹到頭都歪


真係超大風, 不宜久留, 影完相就要速閃, 落番去土產店睇下有咩好野買

咁鬼凍...花先生仲要食雪糕

約半小時車程到下站~米塚
 阿蘇五岳の一つ、杵島岳の麓にある鉢を伏せたような美しい形の寄生火山。標高954mの草で覆われた小山は、阿蘇の神・建磐龍命[たけいわたつのみこと] が積み上げた米の山だという伝説が残る。頂上の窪みは火口跡だが、建磐龍命が貧しい人々に米を分け与えた跡だともいわれている。近くにバス停などがないの で、ドライブ途中や車窓からの見学となる。 像布丁既小山丘, 相傅古時神明將稻米堆積山頂上, 並將山頂上米分給窮人, 米塚周圍禁止遊人進入, 只可遠觀


(資料圖片)
冬天既布丁死氣沉沉咁, 都係夏天綠油油好看得多





出發上阿蘇火山口喇~


...續...

10 則留言:

  1. o係其他 blog 通常都係離遠睇個米塚,咁近o既朱古力布甸第一次見咋 ! ::_2262

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?! 我仲以為自己好遠添;))

      刪除
    2. 因為太近唔似朱古力布甸啦. . . .::mm2376 _

      刪除
    3. 我心目中既朱古力都唔係咁既色, 無論遠近對我來說都一樣唔似朱古力布甸::_1553

      刪除
  2. 我係日本﹐唔理天氣凍定熱都要食雪糕

    回覆刪除
    回覆
    1. 花先生係日本每日都要食雪糕::_1559

      刪除
    2. 我個女都係,日本每日一雪糕。

      刪除
    3. 你咁好每日俾阿女食雪糕;))

      刪除
    4. 係日本我是牛奶, 雪糕通吃 XD

      刪除
    5. 我都好喜歡日本牛奶, 每朝早都要飲一盒::vv4042 , 雪糕我都LIKE, 但太凍既時候我又無心情食::_353

      刪除