2014年9月13日 星期六

迪士尼光影匯 Disney Paint The Night

11.09.2014

今年有幸被迪士尼邀請出席"迪士尼光影匯"預演, 可以率先體驗夜間巡遊和萬聖節特別項目呀

樂園到1930之後就開始我地既特備節目, 開放時間到2300


每位被邀請既賓客係1930後就要掛呢個牌係心口, 無牌既人仕就要離場架喇~ 右手邊既係會著燈既神奇畫筆, 一陣
夜間巡遊時的互動環節用既

好得意呀~ 但經過一輪掙扎後都係一隻都無買到

大眼仔, 毛毛杯好靚呀! 唔知幾時又有7折俾我去買呢


4點鐘開始可以入鬼屋, 如往年一樣都係果兩間鬼屋~ 詭墳學院, 黑色馬戲班 
每間屋玩了一次就算了, 我連相都費事影
 



 
"亞馬遜驚魂" 劇場係今年先有既, 好快就睇完, 對我來說就一點都唔驚, 日本USJ既貞子劇場正得多呀, 今場最特別就係由陳國邦領軍主演, 不知他是否只做一場呢?

  9點半先開始巡遊, 爭取時間先去搵卡通人物影相先
 



開始喇~ 一共有7組主題花車













 

夜晚靚好多呀




 
迪士尼好衰架,有新既曬相PLAN, 以前係$130一張大相, 依家多左幾款PLAN, 主要係多左D數碼照片下載, 其中一個PLAN係$398~樂園內所有數碼照片下載(不包曬相), 平時我買一張都要$130, 依家係$398所有相可以14日內上網下載, 仲可以自由加相邊(不過最可惜係無節日既相邊揀), 只要係樂園入面影就得, 問清楚職員佢話俾左$398之後, 跟住再係樂園俾佢影幾多相都可以全部下載, 包括可以係Winnie the pooh和space mountain影既相都得, 平時係一定唔會買pooh和space mountain, 因次次都有其他人在相中, 但今次就唔同, 人唔多, 可以自己一架車! 見咁抵, 今日又可以同晒所有著halloween服飾既卡通人物影相, 點計都抵過平時, 所以好快就決定即俾$$, 今次我一共有28張相


2 則留言:

  1. 夜晚巡遊多咗好多新野,車王系列我第一次見。

    呢個曬相PLAN好聰明,成本少咗,又賺多咗。:-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 多左夜晚巡遊, 成個迪士尼即刻唔同晒, 吸引好多, 有進步;;)
      D相我買唔買佢都影左, 相紙又可慳番, 又有錢收, 我就蝕多左錢:-w

      刪除