2014年9月18日 星期四

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY5(Part 3)

(Part 3)

...接近5點鐘離開湯布院就向今晚旅館出發喇~ 由於我地係BOOK素泊, 所以要搵食先, 去旅館車程要個幾小時, 所以打算沿途見到有咩食咩~ 點知...沿途一直無任何食店, 就算有都係CLOSED, 無野呀..間間5點就收工, 6點都未夠天又黑埋, 仲要四處無人, 街燈又唔多, 條路又係不斷向山上走, 都咪話唔恐怖


就到目的地前終於俾我搵到一間CAFE, 諗住無飯食都有CAKE食都好吖...但入到去, 原來仲有幾分鐘人地就收工~ 咁唯有極速揀個CAKE就走

産山温泉~奧阿蘇の宿やまなみ
8000円/人 素泊

 經過又多彎又黑既山路終於黎到, 沿途咩都無, 幾驚行錯路
 一到步我地就問人有無即食晚餐叫, 職員就拎過餐牌出來話有一款餐可以即叫, 睇幅相就唔多吸引, 不過無法啦~ 就叫一份食, 頭先我係車度驚死無得食都食左好多零食落肚, 依家都唔覺肚餓


未有得食住, 其他住客又去晒大廳用餐, 我地就四處影下相先


有兩個大浴場(四季の湯, かぼちゃ湯), 貸切家族風呂有4個(やまぼうし, こなら, つばき, 田舎の湯), 全部住客免費, 今晚有排試喇
 
こなら
  やまぼうし
  つばき

 田舎の湯
  かぼちゃ湯

四季の湯  


 開飯喇

頭先係CAFE買既CAKE, 不過食左少少飯, 依家食唔落LU



...完...


8 則留言:

  1. 你買 cake嗰間係咪呢間?http://huinerissa.blogspot.hk/2014/03/1619.html
    我同你相反行程,由阿蘇去九重夢,日間經過條路都係四野無人,乜都無得食架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 係同一間! 我去時四處漆黑一片, 都睇唔到外觀, 依家可以睇番你D相::_1553
      真係無想過成個鐘路程, 係搵食會咁艱難#-o

      刪除
  2. 哈,唔好意思,份即叫晚餐,好似“員工頭圍用膳”。=))

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為要臨急臨忙煮份餐,我只係諗到,最快就係分一份比你。
      多菜少肉,望落好健康。

      另外呢間酒店好似係邊度見過,和豚媽媽?

      刪除
    2. 佢個餐牌有呢個餐架, 唔係隨便整架, 就係睇圖唔吸引, 唔敢叫兩份:)) 不過味道都算OK既
      係呀~ 就係見豚媽去完咁鬼吸引, 係附近既溫泉旅館又麻麻地, 所以都係揀呢間:D

      刪除
    3. 你今期間房格局比我哋上次嗰間靚仔好多 ;;) 另外浸完溫泉係咪覺得啲皮膚好滑呢~ 哩間哋泉質好靚 :-bd

      刪除
    4. 差唔多之麻, 係你隔離飯香啫::cc4127
      係呀~ 真係滑正晒, 浸多幾次都無問題::cc9014

      刪除