2014年9月28日 星期日

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY6(Part 1)

9.12.2013
月曜日
陰>雨
(Part 1)

行程~ 宮崎~天岩戶神社>天安河原> 高千穗神社高千穗峽> 宮崎市
 住:ス一パ一ホテル宮崎

一早起身又去努力浸過夠, 跟住去Check out, 原本諗住係門口出面影多幾張相, 點知俾錢後, 個STAFF跟到我地實, 點都要送我地走, 我地行到出門口, 佢地都仲企係度, 天寒地凍, 佢地又唔著外套, 搞到幾唔好意思, 極速影左幾張合照就開車走人

嘩~ 架車變左做雪條, 昨夜好凍吓WOR

下一站要去宮崎縣喇~ 要兩個小時車程, 真係辛苦晒花先生

第一站~ 天岩戶神社

呢位阿嬸一見我舉機拍照就即刻阻止, 我都唔明點解有D神社俾影D神符, 有D又唔俾影, 我企咁遠影都唔得

天岩戶神社分西本宮和東本宮, 今次只有時間去西宮, 唔知何時有機會去埋東宮



經過天岩戶神社, 天安河原入口就係隔離

走過岩戶川大約10分鍾路程就到天安河原

天安河原神社係山洞入面好神秘呀

傳說堆疊起石仔又唔倒下就會願望成真

呢度環境相當黑, 好難影相, 回來先發現好多張相都朦查查

   下站~ 12mins車程到達高千穗神社

對面馬路的小店


高千穗神社
        
巨樹樹齡有800歲

巨樹巨大到一次影唔晒

好多御守, 隻隻都想要..揀到我傻




...續...


沒有留言:

張貼留言