2014年9月16日 星期二

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY5(Part 2)

(Part 2)

 離開大吊橋...九酔渓> 桂茶屋> 天狗の> 湯布院> 阿蘇の宿


約兩分鐘車程到睇紅葉熱點~九酔渓
現已12月了當然得番D荒草咁啦~ 因為順路所以一看無防

   離開九酔渓跟住就打算去附近既桂茶屋食少少野, 但明明只有1.2KM路程, 我地兜來兜去都唔見, 唔通我搵個MAPCODE錯左, 但睇地圖係應該呢到附近架WOR...


兜來兜去只見到呢度有工程...因為之前睇和豚媽媽BLOG有介紹過, 所以我即刻聯絡她, 好彩找到豚媽, 等了一會, 豚媽幫我上網再查吓...原來桂茶屋係5月時失火成間店燒光了, 我見到既地盤就係桂茶屋...依家佢有一間臨時屋仔係對面馬路(忘了影相), 在旺季時會照開一D路邊攤檔食事, 不過我現在是冬天淡季什麼都沒有開...

資料圖片01.07.2014現況
依家已經差不多重新起好, 希望將來再有機會來一次啦



係地盤側就係天狗の

桂茶屋無開無得買呢D咁可愛既天狗祈願牌仔
 

影完相差唔多係時候去今日最後既湯布院行街

車程約50mins到達湯布院, 首先我地搵間店醫肚先, 就揀呢間有40年歷史既老店啦, 是旅遊書介紹
  黎到呢度我當然要試下出名既地雞鍋
  花先生話想試多一款, 佢就揀炸雞

   不錯, 兩款都好食

我地由開始食到走都唔見有其他客人, 現在都成12點...真有D奇怪, 懷疑佢真係有無咁出名呀



人氣B-Speak蛋糕店, 好想試下有幾好食, 但入到去睇, 所有細SIZE既卷蛋都賣完了, 只餘大SIZE既卷蛋, 咁鬼大卷無可能食啦~ 算...相信下次總有機會試既


好得意呀~ 真想買幾隻回家放
  

到KT專門喇

超愛木頭KT, 但我居然一隻都無買到! 現在極度後悔呀, 當時無買係因為見到有咁多隻, 買晒要好多錢, 最後放棄左...依家想買番都唔知點算


   又係我至愛既店舖
  呢度有一條看似好有特色既村落

入面全部都係一D店舖仔



每次見到呢D玻璃擺設都要慢慢睇, 真係好多都好靚好可愛

嘩~ 好似我幾個仔呀


行完果幾條商店街, 我地見未夠4點鐘, 好似都仲有點時間, 決定行埋過去金鱗湖影幾張相先走
  金鱗湖
唔知點解影極都好似無其他網友影得咁靚既

 

 忘了去旅館要個半鐘, 忽然又好趕添...早知都係唔過黎睇


...續...


11 則留言:

  1. b-speak我去到時都係得最大條,無買到。
    想買的話我估要朝早去。
    如果下次去,大小通殺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信我下次去都會一早去, 呢度好多野睇, 要一日時間慢行先得呀!

      刪除
  2. 木頭KT未見過, 好靚呀, 買一隻都好丫
    呢條街我上次唔夠時間, 兼大雨又大霧所以無去,
    睇完你D相覺得好有特色, 應該預留時間去一去, 真係好可惜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔明點解我居然一舊木頭都無買到, 唔知係咪花先生係門口俾左壓力我呢~X(
      好想快D再去, 俾我再見到的話一定全部買走呀!
      下次你有機會去的話一定要預一天時間慢慢行, 我半日都行唔晒, 好多都係走馬看花#-o

      刪除
  3. 我黃昏到第日走都係覺得行唔晒 ::cc9106

    回覆刪除
  4. 你影個金鱗湖有倒影都好靚呀,唔差o丫,不過可能其他網友影埋早上的「仙氣」,所以迷幻o的囉 !
    木頭 KT 真係冇理由唔買的,又唔貴,買住兩隻先都好嘛 …… 湯布院咁多野 shop,有機會去的話真係要留個兩日一夜兼準備大量金錢先得 ! ::mm2376

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦~ 就係差左d仙氣,唔怪得硬係差d野::cc4127
      個木頭::_1620 你快去幫我買啦
      應該都要兩日一夜先夠呀::mm1583

      刪除
  5. 睇落桂茶屋個新look冇以前咁有味道噃!

    回覆刪除
  6. 木頭KT我今次係北海道Rera見到有呀,唔知有無分別呢!
    仲有特价¥1188,梁生都忍唔住買咗隻

    回覆刪除
    回覆
    1. 下年度我可能去北海道, 希望到時見到仲有木頭啦::kk3111

      刪除