2014年9月30日 星期二

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY6(Part 2)

DAY6(Part 2)

...高千穗峽> 宮崎市
 住:ス一パ一ホテル宮崎
 (5980円/室)
 行完神社係附近道の駅高千穗搵食喇~





食飽就向高千穗峽出發~ 去到附近見到好多收費停車場, 我地呢d孤寒鬼梗係再兜下搵過最平既泊車啦~ 最後俾我地搵到個無料公眾車場, 不過無料係要負出代價! 距離我地目的地都有相當距離呢...車行就唔多覺好遠...當用腳行番出去時..個天又開始有幾粒雨, 就開始有D後悔


行都過黎都好似差不多半小時
    終於見到呢條名滝高千穗峽~真名井の滝
 
一陣我都要落去扒船仔

第一次係日本扒船仔
開始雨粉粉, 希望唔好落大雨啦




近距離睇真名井の滝,好彩花先生扒船仔無問題, 如果係我, 好可能會失控衝左埋去
  我地買左餅仔餵鴨, 陰天, 船同鴨都搖搖晃晃咁, 好鬼難影相

嘩~開始落狗屎! 好彩已經完成晒今日既節目

出番宮崎市區, 好容易就搵到食

 **********************

宵夜


...完...

沒有留言:

張貼留言