2008年4月30日 星期三

京都、大阪賞櫻之旅 (第八站 ~ 大阪)

4月3日 木曜日 晴

行程 ~ 大阪城公園 > 大阪

在京都遊覽嘅日子已經完結喇! 今早先返去難波酒店放低行李, 然後出發去大阪城公園....之後就去大阪站附近shopping





酒店附近


大阪城公園


大阪城公園


大阪城公園


大阪城公園


大阪城公園


大阪城公園


大阪城公園


大阪城公園


大阪城公園


大阪城公園 ~ 花先生與花師奶在大阪城下留倩影


大阪城公園 ~ 街頭表演


大阪城公園 ~ 我0地買咗一本菠蘿&蜜瓜食...好甜好正呀


大阪城公園 ~ 好正....


大阪城公園 ~ 觀光列車


大阪城公園 ~ 觀光列車


大阪城公園


大阪城公園


大阪城公園


大阪城公園 ~ 又見到櫻花在樹幹上生長



HelloKitty Premiere Party (大阪~阪急百貨店)舉行日期係2/4-8/4, 咁都俾我出席到, 好開心呀! 呢度到有好嘢出面係無得買.....所以我又大出血啦!....夠1萬円去退稅添

花先生: 懶叻




HelloKitty Premiere Party


HelloKitty Premiere Party ~ YEAH! 1大袋戰利品捧走呀


與花先生行過Pancake店....好香呀.....睇0黎都應該幾好食....好啦就買番個期間限定~ Strawberry pancake 試吓先


呢個姐姐真係好笑容


HEP FIVE ~ 購物中心, 個摩天輪就是地標



嘩! 好大隻Daniel呀!





呢個擺設好想買....但貴咗d....影張相帶走算了



今日大出血呀........!


我0地d衫褲連日來經過風雨嘅洗禮....終於頂唔順....要係酒店大堂洗衫

洗衣粉30円




洗衣機 200円 45分鐘, 之後乾衣要100円/30分鐘

2 則留言:

  1. Dailysunsun Sun煮意2008年5月1日 凌晨1:25

    嘩!你都更新左圖片呀。大板城公園影得好靚,可惜我上次相機壞。

    回覆刪除
  2. 我以為你逢係史廸仔既嘢都會帶返屋企既添.....  原來都會有嫌貴既時候....
    [版主回覆05/04/2008 21:46:00]就算不是嫌貴....但見到咩史廸仔就帶咩返屋企?! 我想花先生一定唔放過我

    回覆刪除