2008年4月28日 星期一

京都、大阪賞櫻之旅 (第七站 ~ 嵐山、嵯峨野)

4月2日 水曜日 晴
行程 ~ 嵐山、嵯峨野 > 京都

終於等到晴朗嘅一天呀 今日我0地係嵐山、嵯峨野周圍遊山玩水....太陽下山後就返落京都車站附近食晚餐

在酒店附近的寺廟 ~ 東本願寺




到達嵐山站後, 我0地就行到ツ嵯峨駅準備乘坐
嵯峨ツ觀光列車, 1200円來回/人, 只有25分鐘車程, 都幾貴.....


ツ嵯峨駅外的列車(古董)
ツ列車有5卡車. 只有第5卡車才是露天, 而且只可以乘搭一次, 我0地就book咗回程乘第5卡(因為去程已經full 咗了)


就是呢架喇! 幾型仔




行車途中遇見的


第5卡露天列車





回程時, 我0地早一個站係
ツ嵐山駅下車賞風景.....由竹林道睇竹林開始.....

好多...好大碌竹呀!


天龍寺


嘩....!! 花師奶在道場前一展身手呀!!!


許願木牌


豆腐店


好貴! 不過都要試吓.....味道都唔錯


沿途遇見嘅櫻花


大白菜


渡月橋

渡月橋周邊

渡月小橋


渡月小橋

渡月小橋
渡月小橋 ~ 呢對白鴿唔知係唔係夫婦0黎呢 佢0地做咩都一齊, 又會互相抓毛....好可愛


嵐山公園 ~ 這裡的櫻花樹已8成滿開! 好靚....


嵐山公園 ~ 好少見有綠葉嘅櫻花 , 好燦爛...好靚

嵐山公園 ~ 花先生一定又講錯嘢了.....俾花師奶一腳伸落海....
渡月橋周邊


睇吓花師奶有多渺小....見唔見到我呀?.....


花先生"懶"有藝術嘅一張相


睇吓我今日幾叻, 買咗幾樣咋


我設計嘅動物園係咪好靚呢?

1 則留言: