2008年4月23日 星期三

京都、大阪賞櫻之旅 (第六站 ~ 京都) Part 1

4月1日 火曜日 雨>陰 (Part 1)
行程 ~  京都御苑 > 円山公園 > 清水寺 > 建仁寺 > 花見小路 > 衹園 > 河原町 > 京都站前地下街(Porta) > 円山公園

今日節目很豐富呀! 這兩天去的地方都比較多, 所以我0地昨天買咗"京都觀光二日乘車券", 而今日有不少地方原來都是步行就可以, 所以臨時再安排多一個景點, 就是夜晚去咗賞夜櫻喇, 張乘車券可以回本喇! 不過體力透支呀 ~~好攰.....





京都御苑

京都御苑
京都御苑

八坂神社

八坂神社
円山公園
円山公園


円山公園


円山公園


円山公園 ~ d櫻花竟然會係樹幹上開


円山公園 ~ 長樂寺
円山公園附近
円山公園附近

高台寺

高台寺 ~ 靈山觀音


途中遇見靚女


沿途風景


途徑 ~ 京都靈山護國神社

途徑
途徑
途徑
途徑 ~ 下次再來京都的話...我都想化成一個靚靚舞妓遊街呀! 感覺一定好正!....CK鼠! 我約定妳!
途徑 ~ 四周都有貓貓的踪影

清水寺 ~ 大部份d櫻花都未開....都幾失望

清水寺 ~ 地主神社
清水寺 ~ 地主神社入面嘅恋占いの石


清水寺
清水寺 ~ 手水舍(清淨手&口地方)
離開清水寺後, 我0地就向清水寺&衹園一帶嘅 ~ 二年坂.. 三年坂..清水坂..八坂通..ねねの道..花見小路..等地方逛喇


途徑見到建仁寺, 所以入咗去行再一圈
衹園 ~ 花見小路

我0地行完呢到一帶後, 就去番河原町行街&食嘢....之後再去京都站前地下街(Porta)逛喇!....

河原町
shopping之後....下一站...夜遊円山公園...
待續...

1 則留言:

  1. 好呀 !! 其實我都想嘗試過舞妓體驗,但主要係唔夠時間,又得一個人,唔夠膽…有人陪就唔同 ! 不過…我 o地 o既旅程咪由可能 o既「九洲十天之旅」,變成 「九洲、京都……三十天之旅 」!? 太好了 ~~~
    [版主回覆04/23/2008 22:55:00]咁又唔駛一次過去晒....我驚我會虛脫而 ..... 都係分兩次去la

    回覆刪除