2008年4月13日 星期日

京都、大阪賞櫻之旅 (第二站 ~ 大阪--環球影城)

3月28日 金曜日 晴>陰
第二站 ~ 大阪--環球影城

今日一早就出發去環球影城, 之前聽我同事講話環球影城無咩人去, 有時間玩晒d遊戲, 但是今天.......超多人呀!!!比起disneysea還要多幾倍人, 每個遊戲都要輪侯1.5~2小時, 而遊戲時間就只有幾分鐘, 最慘係d遊戲唔好玩今日大部份時間就是排隊

天氣又好鬼死寒冷, 我同花先生著唔夠衫, 凍到........所以都無咩mood去玩&影相....只是想早點回酒店休息



我0地就係乘坐呢班車入樂園


步向樂園途中景物

步向樂園途中景物 ~ 有我最喜歡食嘅八爪魚丸呀

到達樂園門口了


都未夠鍾開門....已勁多人正在等候入園

樂園內
樂園內

最開心就係呢度有kitty專門店, 又係放血嘅時候


Dear Daniel


Kitty


有我兒時最like嘅傻豺呀! 禁不住買咗少少嘢添

傻豺店舖門外
傻豺cafe
傻豺

因為太多人排隊同沙魚影合照, 所以我都是遠距離幫佢影張獨照就算了

JAWS game

Jurassic park

Jurassic park

花師奶夜闖Jurassic Park

Jurassic park 店舖外
Jurassic park 店舖內

我相信這是樂園最激的遊戲, 因為天氣太寒冷和要濕身的關係, 我0地都係唔玩了


其他景點靚相呀!

結果.....因為太凍的關係.....我0地比原定時間早咗d返到大阪....哈! 俾我見到disney store還有15mins就close, 入去作最後衝刺先!


today 收穫

3 則留言:

  1. 隻傻豺公仔短身架?好似 BB 咁,好 cutie !!
    [版主回覆04/13/2008 11:00:00]妳好似唔駛休息咁嘅 又夜瞓又早起 呢隻係bb版傻豺, 非常可愛呀! ....長條形我已經有喇! 短身版咁可愛, 梗係要帶他走啦

    回覆刪除
  2. 我都希望今年結婚週年去大阪旅行, 不過仲lur緊老公.......唔知佢應唔應承
    好想去環球片場玩下呀~
    [版主回覆04/13/2008 21:16:00]妳開到聲嘅! 妳honey應該唔會反對嘅

    回覆刪除
  3. 你冇評價究竟環球片場值唔值得去? 好唔好玩?
    [版主回覆04/13/2008 21:15:00]......玩就唔及disneyland or disneysea 好玩, 加上環球影城地方比disney較細......不過都值得去一次嘅!

    回覆刪除