2008年5月5日 星期一

京都、大阪賞櫻之旅 (第九站 ~ 和歌山)

4月4日金曜日 晴
行程 ~ 和歌山


經過這幾天的艱辛旅程, 我0地已經筋疲力盡.....今日終於可以去和歌山relax吓, 浸吓溫泉, 充一充電....之後再開始過緊密的行程

一早起床, 歎過hotel嘅美味早餐(呢間東橫inn終於唔駛食飯團! 正呀!)....出發喇!



到達和歌山市站....因為下午先check in, 所以我0地先去和歌山城遊覽先


嘩....嘩...!
歌山城d櫻花好多, 開得好燦爛


天氣好! 櫻花又靚! YEAH!


滿地都是櫻花....

歌山城
歌山城
歌山城

沿途見到我最鍾意嘅芝娃娃呀! 如果香港都有呢d長毛芝娃娃就好........咁我就可以養番2隻

歌山城
歌山城 ~ 花師奶與花先生一起在櫻花樹下賞花

和歌山市駅 ~ 要出發去我0地嘅溫泉旅館了


我0地要去嘅目的地 ~ 加太


到達車站後, 旅館職員就駕車送我0地到旅館喇! 就是呢度喇~ 和歌山加太淡嶋溫泉大阪屋
!

和歌山加太淡嶋溫泉大阪屋 ~ 呢度四周都好荒蕪, 沒有任何公共交通工具&商店....幸好這裡不是大陸...否則會感到人生安全受到威脅

今日與花先生一齊做2日1夜上等人, 一世人一次....就豪一次咁多啦!....不會有下次呀! 除非我中咗六合彩發咗達啦!....點解咁講....就係我0地book咗全旅館最貴最豪華嘅套房....大家睇吓上面嘅案內圖, 我0地係住410號房, 係全層最大的單位, 有私人露天風呂, 包早餐&晚餐...27300円/人

套房內
套房內
套房內全景
生 : 花奶! 妳又話0黎relax嘅! 依家我好忙喎! 間房仲大過妳間屋, 要周圍走, 周圍影相, 好攰呀!
花師奶 : ....

係房內望出去....個View好正呀~


晚餐前, 我0地一齊出去睇夕陽....


好似幅畫咁...好靚~


呢張相...我好鍾意....所以要post多次


影咗幾張相咋, 太陽伯伯咁快就話要走了


今晚豐富嘅晚餐....不過我與花先生都唔識欣賞....因為我0地都係唔鍾意食生嘢....好不容易我0地才把它們吞晒落肚


好多嘢食....好飽

晚飯過後, 當然係去浸溫泉啦! 我與花先生都浸咗幾轉....

到了夜深時份, 忽然被他吵醒....又話要去浸....我就當然唔采佢, 繼續大覺瞓啦!


花先生捕咗成晚....就是要影呢張滿載星星嘅相

2 則留言:

  1.       好靚呀~~ 不過我有好多問題……
    1.居然有間唔係飯團早餐 o既東橫 Inn !? o係邊度呀 ?
    2.好多 Kiss Kiss & Sweet Sweet 相喎 ~~
    3.冇商店 !? 咁咪好鬼悶 !! 哦…間溫泉旅館一定係花先生揀 o既
    4.晚餐前果對公仔係咪送埋架 ?
    5.最尾果張好似唔係星星咁簡單喎,係咪流星呀 ? 好靚 ~~
    [版主回覆05/06/2008 15:17:00]的確好多問題喎....問題鼠鼠....
    1.係難波0個間東橫Inn呀! 我都係第一次見到有bread食嘅東橫Inn
    2.d相都係借位影0架0者 .....點解影咁多...都是花先生的主意 ..
    3.妳估錯喇! 係我揀的....我都估唔到這裡1間商店/便利店都沒有
    4.妳就想! 果對公仔入面放咗嘢食的
    5.花先生話唔知喎 ...可能係飛機經過or真係流星

    回覆刪除
  2. 我想要預定同一家旅館。 請問您在哪裡預定? 旅館網站或是旅行社?
    [版主回覆10/11/2009 17:26:00]我係直接向旅館BOOK架 http://www.hiina.com/

    回覆刪除