2008年5月20日 星期二

京都、大阪賞櫻之旅 (第十二站 ~ 神戶> 大阪)

4月7日 月曜日 雨

行程 ~ 神戶 > 大阪--心齋橋



又係下雨天.........一早都唔知去邊好.....既然昨天的神戶港有未完成的心願(因昨天大部份的商店都closed), 都係與花先生再去一趟.....之後我0地就去番之前未行完嘅心齋橋....

今日係心齋橋shopping收穫相當豐富呀! 因為有sanrio shop & disney store, kitty有好多限定版! 而stitch 返咗好多新貨呀! 哈...死未

shopping過後見時間尚早, 順便去黑門市場一趟....不過很可惜....原來黑門市場好早就開始收鋪了....所以我0地好快咁行咗一圈, 影幾張相就離開喇!



用吓我把kitty新遮先 係咪好靚呀?




神戶港都係夜景靚d




我0地午餐就係呢間神戶港內的食店食"串放題"




全店除了有一些熟食甜品類&飯類, 其他生嘢都是以一串串形式自行炸出各類天婦羅.....好就幾好食....不過相當熱氣呢




取串串區




哈....睇吓我0地食咗幾多串串? 左邊的是花先生, 右邊的是花師奶嘅!





花先生指定要放上來的一張相 (攝於神戶港某一花圃中)





心齋橋




sanrio shop內 ~ 呢隻公仔好特別, 出面其他shop都唔見有得買.....d色好靚, 想咗好耐都唔知帶走邊隻好....白色好靚...不過又怕弄髒....最終都係買咗七彩kitty走




sanrio shop




sanrio shop 門外




sanrio shop 門外




disney store




disney store




disney store




黑門市場 ~ 垃圾車開始收垃圾




黑門市場




黑門市場 ~ 大部份商店咁早就關門大吉




黑門市場





嘩 ~ 又一籮戰利品呀

沒有留言:

張貼留言