2015年4月1日 星期三

22.03.2015

22.03.2015 

又到一年一度同花先生既註冊紀念日
 唔知有咩好做, 澳門早前開既KT手信店, 我想去好耐都未去, 澳門都好多年無去過, 每次來都好似為了KT, KT既動力真係好大 

其實好想住一晚無咁辛苦, 但住一晚酒店貴好多! 加價加到飛起! 記得以前兩個人一千元已包一晚住和船票! 依家所有套餐已經無包船票, 平日住房先有最平一千元左右, 仲要只有3星級, 貴成咁迫我即日來回算



先到第一站紅街市附近, 花先生必定要到這裡買好出名既龍鬚糖

一買就買左4盒走

跟住就黎到三盞燈附近搵午餐食, 呢個地標都好多人(好多姐姐), 好似中環...

午餐就是旦搵左呢間食
葡汁雞麵
有少少辣啱晒我

咖哩牛腩麵
 花先生話


都唔知幾多年無上過黎影呢碌砲

大三巴超多人! 


終於黎到KT 店喇~ 超細既店舖

樣樣都想買黎試, 但好貴, 食左落肚就無, 所以我好忍得, 山長水遠黎到就買盒比較特別少少既杏仁餅, 一塊曲奇就算喇




我地沿途食左唔少零食, 到晚餐時間其實唔係好食得落野, 所以都係食碗麵就算喇~ 食飽就返香港喇~

呢兩碗野唔多好食


 ****************************


件曲奇MOP$10拎到返屋企就爛左

綠茶味杏仁餅MOP$98貴過普通無KT既成倍, 我都係較喜歡原味多些



今次除左要搵KT手信店, 另外仲有一個目標就係呢SET FIGURE @MOP$45, 係新八百伴買, 真係山長水遠為了KT而奔波

8 則留言:

  1. 雖然我都去過幾次澳門,但對澳門真係唔多熟悉,又唔知邊度有好野食,因為冇一次係我 plan 行程的 :))
    套 figure 都幾特別吖,總算有o的收獲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想我地有機會一齊去澳門行下::vv4045

      刪除
    2. 有機會都唔係去澳門,而係去日本啦 ! ::mm1581

      刪除
    3. 我梗係想一齊去日本啦~ 但講左多年都無希望咁...唯有降低要求去一次即日來回旅程啫::vv4045

      刪除
    4. 路人甲,依家去日本有幾難?你地Long weekend, overnight 過去東京大阪三日兩夜就可以。

      快閃人上。

      刪除
    5. 最難係一齊有假放先得呀::uu7081

      刪除
  2. 葡汁雞麵有油條咁搞野
    為了套figure都叫有D收穫

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁搞野法又幾好食WOR:))
      如果唔係套FIGURE我都未必走過大海咁遠;))

      刪除