2015年4月29日 星期三

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY13

16.12.2013
月曜日

行程~ 福岡(博多> 中洲川端> 天神)
 住:東橫イン福岡天神
(7106円/室)

14日既旅程又到尾聲, 最後兩日無咩觀光點架喇~ 主要行程係努力血併 
食飽早飯就出發喇



 先搭地下鐵到博多站, 因為呢度好多手信店


好多陶瓷KITTY買呀!

勁多限定, 睇到我頭暈眼花

 
午餐時間見到一蘭, 出面仲貼左香港一蘭排長龍, 呢度就無人, 真搞笑, 其實我從未試過一蘭, 既然來到又無人, 就試下啦 湯底有唔同濃味選擇, 麵有粗幼揀, 可加配料, 睇完我地都係食最簡單最普通既湯底配料 , 重口味真係唔多LIKE


食飽跟住就搭兩個站地鐵中洲川端


Canal City Hakata
 大型購物商場


Pet Paradise 就算無野買, 睇下都好鬼開心

最後就返天神行街食飯


熊本熊達摩超可愛又搞笑呀! 再俾我見到佢可能會忍唔住帶佢走呀

晚餐時間又搵到我地另一間飯堂, 每樣野都係幾百円, 超抵食


 

7 則留言:

  1. 第三張相係咩地方? 有Kitty 又有Kumamon.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得確實位置, 只知係博多站地庫可通往好多商場, 果日四處行唔記得行左去邊, 呢間應該係其中一個商場既地庫見到

      刪除
  2. 我對一蘭o既感覺都係一樣,口味重得來似味精湯底多o的 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上係無再想去食既意欲::cc4127

      刪除
  3. 一蘭唔扺食﹐叉燒薄過A4紙﹐D麵食幾啖就冇哂

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講開塊叉燒, 我就記得當日想如果有香港既叉燒放落去就好喇8->

      刪除