2015年4月20日 星期一

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY11(Part 3)

(Part 3) 行程~    ...太宰府
 
 搵完森林家族就先到附近醫下肚先...
又俾我地搵到我地既大飯堂


約半小時車程就黎到太宰府

好多御守, 依家再睇番張相真係唔見有CK鼠講既"航空安全"

唔記得呢隻神牛摸下佢有咩好野呢~ 總之由頭摸到尾一定有運行啦~ 

另一邊又見到神牛, 同頭先果隻唔知有咩分別呢? 呢隻好似係牛女, 可能因為係女, 唔見有人摸佢


走出太宰府見到有商店街, 好多店舖仔, 陶瓷..精品..土產..啱晒我行啦~

行完商店街, 要回頭取車, 所以順便回來太宰府影番張夜景

 因為明天要去門司港, 所以今晚就要去小倉住一晚...
 
約一小時半車程來到今晚既東橫INN先放低行李, 再出去搵食


附近有個小型SHOPPING MALL

 


宵夜
  每次見到D咁靚既通心粉我都忍唔住要買

影番之前旅行人山莊走時送既禮物

...完...

4 則留言:

  1. 你相片中左下方向果個深藍色御守唔係"航空安全"咩 ?
    點解我反而見唔到有咁多熊本熊精品賣o既店鋪o架 ? ::mm1673 o的襪好靚呀 ! 我今次好似冇乜買過熊本熊的產品,因為好似唔係見到好多佢o的野咋 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 果個係學業御守呀:-S
      唔係呀?::_2288 四處都見熊本熊, 真係無處不在架WOR

      刪除
  2. 張2張相嗰款薄餅好似幾ok喎, 可能我鍾意食菇類, 見到就想食!!

    回覆刪除