2015年4月27日 星期一

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY12(Part 2)

(Part 2)

...門司港


 
門司港レト口展望室

國際友好紀念圖書館

旧門司稅関

旧門司稅関

又有印仔吸, 跟住佢去搵印仔就唔會去漏景點啦~

旧門司稅関
  土產店

呢度四處都見到香蕉有關既手信, 因為明治時期香蕉係東南亞輸入既洋貨, 第一次上岸到日本的地點正是門司港, 這裡更是日本叫賣香蕉既發源地, 昔日商販們在區內放聲叫賣香蕉, 將香蕉飛擲往買家手上, 於每年十月的香蕉節就可重溫這些有趣場面

海峽PLAZA
是購物娛樂設施集中地

街頭表演


又到午餐時間


Beer Restaurant
船上用餐可一面賞風景

旧大阪商船
昔日是船員休息室, 現改為海事資料館

海峽ドラマシップ
是海峽過去到現在既展館, 入場500円/人(海峽懷舊通及餐廳免費入場), 我地就梗係只行免費部份啦

海峽懷舊通

ノ一フォ一ク広場

 咁快又開始天黑喇~ 趕返去今晚住既東橫INN天神放低行李就去還車

搞掂好晒就出去搵食喇~




...完...

4 則留言:

  1. 成日都見門司港有隻大香蕉,原來背後o既歷史係咁o黎o既。話時話,咪話以前,而家o係日本買隻蕉都好貴下 ! 所以我從來唔會o係日本買香蕉的 ::rr8012

    回覆刪除
    回覆
    1. 大香蕉歷史我都係回來寫BLOG先睇::_1554 次次都係去完旅行先回來睇::vv4087
      我對香蕉興趣不大, 都無諗過係日本買, 日本應該係無生果會平::_1559

      刪除
    2. 日本食士多啤梨、桃及蜜瓜就相對會比香港買平囉

      刪除
    3. 我記得日本火龍果又係超貴

      刪除