2014年10月11日 星期六

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY8(Part 1)

11.12.2013
水曜日

 (Part 1)

行程~  鹿兒島-霧島~霧島神宮> 丸尾滝> 霧島ア一卜の森> 霧島溫泉市場> 霧島神話里公園> 霧島民芸村> さくらさくら温泉
 
住:泥湯パックの肌美人宿 さくらさくら温泉

一早天未光去浸下泥先


左下角個筒野就係泥喇~ 塗完臉就可浸落泥湯, 邊浸邊敷MASK正呀
  呢筒泥好似裝修用既灰水?
 
個泥MASK要薄薄地敷5分鐘就要去沖洗
     食早餐喇
  
15分鐘車程就黎到第一站~ 霧島神宮

今日天氣好差, 一直下著毛毛雨, 呢度都無咩特別, 好快就影完相, 買完御守就走得喇

順路經過~ 丸尾滝


約一小時15分就黎到美術館~ 霧島ア一卜の森
 老實說我絕對無藝術細胞亦唔識欣賞, 但為左我最愛既波點, 點都要去睇下
  草間彌生作品~ 終於見到妳喇 因為落雨, 呢個位又係露天(係展館入口前), 搞到我隻波點鞋濕晒

所有展品都係戶外, 又落住雨, 好鬼凍, 真係要極速行完就要走

你見到它嗎

係呢堆樹入面一共有5隻人像, 我都搵左一陣先搵得晒

5隻人像都唔同POST

另一個草間彌生作品係美術館門外, 入面展品公園就一件都無, 係入口和門外先有我想睇既波點, 早知慳番唔使俾錢入場

...續...

2 則留言: