2014年10月7日 星期二

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY7(Part 2)

DAY7(Part 2)

日南海岸...堀切峠> いるか岬/道の駅フエニツクス> サンメツセ日南> 鵜戶神宮>さくらさくら温泉

...離開神社沿日南海岸繼續上路

堀切峠
いるか岬/道の駅フエニツクス 
黎到呢站遇上香港團, 四處都係講廣東話, 好唔慣添

 
終於到我想黎好耐既~サンメツセ日南

MOAI石像終於見到你地真身喇! 佢地係老翻智利復活島上既MOAI, 我相信我都唔會有機會去睇正版


 依家個太陽背光, 影得唔靚, 一陣等太陽伯伯升到上頭頂, 再過去影過夠


呢度看似唔係好大, 但烈日當空行起上來都好吃力, 有點後悔唔一開始就租架園內車仔揸



肚餓喇~ 搵個位醫肚先


呢度附近無咩野食, 所以就係園內食就算, 唔平, 仲要唔多好食

雪糕最好食





...續...

5 則留言:

  1. 唔知點解,我對呢個景點冇咩感覺

    回覆刪除
    回覆
    1. 好簡單, 你本身都唔多喜歡九州, 好難拎你有咩感覺::mm2065

      刪除
  2. 我都有諗過租園內車仔揸,不過好似要有日本牌先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 有國際牌, 私家車都揸得, 車仔唔俾揸, 唔係掛::_2432

      刪除