2014年10月8日 星期三

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY7(Part 3)

DAY7(Part 3)

日南海岸....鵜戶神宮>さくらさくら温泉

跟住GPS帶路到下站鵜戶神宮停車埸...
 
下車後見唔到神宮, 跟住路牌步行, 經過漫漫長的斜路和樓梯, 行到我死死吓....



 
終於行到喇, 頂! 點解呢度仲有另一個入口架, 早知就唔駛行到我得番半條命, 一陣仲要行番去攞車


頭先個停車場應該有呢幅地圖俾人睇啦~

將開運石拋下左下角果個圈入面就會願望成真

好多人都拋開運石, 我就無喇, 我知我一定掟晒落海

   鵜戶神宮 本殿就係呢個岩洞窟入面



 離開神社繼續南下出發, 今晚要去鹿兒島既霧島, 要兩小時車程

今晚我地又係BOOK左素泊, 所以一見有野食就去食野先喇~ 好喜歡JOYFULL又經濟又好食


豆腐沙律299円

燒雞399円

雞肉丸烏冬499円

抹茶雪糕199円


霧島天然泥湯の宿~さくらさくら温泉
 素泊 7960円/室
因為沿路來都唔見有食店, 唔想明天要四處搵早餐食, 所以即BOOK埋明天早, 要1050円/人

因為呢兩日都會係鹿兒島, 呢間泥湯の宿唔算貴, 又有咁正既泥湯美顏, 所以就決定住兩晚, 唔使搬行李一天咁多啦~
  

別館

住樓上閣仔

係別館有幾個貸切風呂

超殘舊又細, 無興趣浸啦

露天貸切風呂

因為呢幾個貸切風呂無泥敷MASK, 所以今晚我地就去本館大浴場浸喇~, 浴場內有人呀, 睇下明天有無機會影幾張相先, 全身浸完泥湯, 臉又敷埋泥, 感覺真係爽, 即刻覺得全身都滑溜晒



...完...

3 則留言:

  1. 呢 part 既行程就o岩我o勒,有御守賣,環境又正 ! ::mm2217
    個晚餐真係超平呀 ! 住宿好似都幾正o下

    回覆刪除
    回覆
    1. JOYFULL我一試就愛上, 這個價錢有呢D美食, 大滿足呀::cc9014

      刪除
    2. 有機會你都要住下呢間泥湯, 每次浸都可敷埋泥MASK正到不得了::vv4041

      刪除