2014年4月25日 星期五

富山麵家

因為KT今年40大壽, 我都有晒心理準備要奔波要破財...真的又要出動喇~ 今次KT聯同富山麵家搶錢..


富山麵家 x Hello Kitty 限定店
日期: 2014年 4 月24 至 7 月20 日(企劃後富山仍然營業)
營業時間: 12pm – 10pm
地址: 銅鑼灣希雲街7號地下

好驚限定碗好快賣晒, 我第一日就去喇~ 避開繁忙時間選擇3點左右去到, 都有成十幾人排緊, 間店超細, 我都排左成個鐘先入到去

$85, 呢段時間黎, 食咩款拉麵都有KT 碗, KT紫菜, 為了快快食完快換購KT, 我都唔係好食到個麵咩味, 只要唔係難食就好好喇

*****************

碗$140, 袋$140

隻拉麵碗真係超靚呀


7 則留言:

  1. 作c你。快D上網做功課!富山黑醬油拉麵系北陸名物,有機會上立山黑部前一定要去試吓 ^。^

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA~ 你講開我又諗起個餐牌又好似有黑醬油拉麵, 當時眼中只有KT:))

      刪除
  2. 雖然食唔到個麵嘅味道,但有個紅色靚靚麵碗補番數就算啦!不過如果佢出埋羹、筷一套咁應該會再好啲囉 :-?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你同一想法呀! 昨天我見到已經話有埋羹、筷就好啦~8->
      隻碗真係好正, 好大碗好有質感架~;))

      刪除
  3. 你飲埋個湯底 ? 最初睇o的相,以為限定碗係拎自己食完果隻碗走添 ! :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係飲唔晒啦,我專登倒晒個湯影! 如果拎走用過果隻都好麻煩,大家又要排隊迫去洗碗 XD

      刪除
    2. 以為如果係拎走用過果隻 (梗係俾你自己返屋企洗啦 ! ),店鋪就可以連洗碗的工序都慳返 ::_1553

      刪除