2014年4月4日 星期五

FUJIFILM INSTAX SHARE SMARTPHONE SP-1

多得毒友好介紹,買了fujifilm呢部手機printer, 用wifi 駁手機就可取機中相簿或上FB攞相即print, 最重要就係用即影即有相紙! 可以edit 好晒張靚相先print 唔使浪費相紙! 影我四個仔就最好不過喇, 影到滿意先收貨

以後出街可以唔使帶即影相機出去,回家慢慢先print相! 我經常帶了即影相機出街但就忘記用,依家可以print 番晒! 超開心呀!

以前我成日將D相紙放到過期唔記得用, 依家有得隨時print番, 真係要去大量入貨先得

FUJI真係好識搵錢, 千幾元買PRINTER仲貴過買相機! 我部相機真係可以拎去收藏了

5 則留言:

  1. 而家啲產品真係越出越方便兼多嘢玩!:-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次見你時, 可以借你玩下, 不過相紙你自備:P

      刪除
    2. 放心,過期相纸我大把呀,哈哈!

      刪除
  2. 我仲係用緊部陳年Canon Selphy咋。

    回覆刪除