2014年2月10日 星期一

花先生牛一

07.02.2014

剛慶祝完自己, 咁快又到花先生喇, 再加埋新年, 真係不停玩不停食, 個肚腩都即時覺得大左好多 , 黎緊既日子真係要節食


因為生日當日去OP唔使俾入園費, 所以好多時我都選擇黎呢到, 唔駛煩去邊麻

是日年初八, 超多人! 特別係國內人, 完全覺得自己係大陸公園, 好多展館都大排長龍, 所以都係主力去劇場睇表演就算


午餐就去海龍王餐廳, 對住個大魚缸食飯真係好正

工作人員餵魚中

我地每人叫一個SET LUNCH

SALAD

南瓜湯

海鮮意粉

蘋果酒燴燒春雞
只有半隻雞, 又細隻超孤寒
飯後甜品
埋單$418.9(生日8折左), D野食少, 味道一般, 俾呢個價錢都食個環境


 
  睇完海獅表演可以同佢影合照, 但唔可以用自己相機! 即係要焗我俾錢買

原本只想買一張相就算, 但一張相要二百幾
, 貴過迪士尼一倍, 個職員話同動物影相係特別貴! 如果買套餐就$368有埋水晶球, 鎖匙扣, CD ROM, 就係咁我就被坤左三百幾大元喇

因為前幾日都無時間去訂蛋糕, 最後都係要買現貨, 無咩選擇下, 就揀個情人節款啦


6 則留言:

  1. 花先生,生日快樂。::rr8063

    海龍王餐廳係食“優越感”,好似搭車坐頭等咁,食物就非常普通。
    我最開心嗰次係攞住買一送一coupon去食聖誕餐,三佰幾一位,兩大一小食兩份餐,找數都係三佰幾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 代花先生說聲多謝先;)
      咁好有買一送一coupon, 呢個買一送一既價錢先叫合理L-)

      刪除
  2. 你呢個 set lunch 大約 $200 一個人,話晒有燒春雞、有薯角、有哈記雪糕,睇落都正正常常o架喇,係吊車旁的灣景餐廳 $130 一碟的海鮮意粉簡直係超級難食呢 ! 連 Ricky 呢o的冇咩要求既都食到「呀呀」聲呀 !! ::_2439

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁係迪士尼既百四蚊雞炒麵似乎好食好多::cc9106

      刪除
    2. 以前有disney magic access,我地經常夜晚走去樂園入面美心食飯,價錢比街外美心貴少少,不過食完行去門口就有花火睇,正呀。::cc4049

      刪除
    3. 樂園入面美心我一次都未試過, 見個格局好似超貴, 所以無入去;))

      刪除