2014年2月27日 星期四

2013東京・大阪・鳥取の旅 DAY5

26.10.2013
土曜日
雲>微雨

行程~鳥取砂丘> 浦富海岸> 鳥取港海鮮市場
住: ス一パ一ホテル鳥取駅前
 今日開始自駕遊四天喇
  
今次戰車~ SIENTA

超得意既鴨仔路牌, 經常係馬路上都見唔少得意既路牌, 其實一共有幾多款呢


大約3小時車程, 到第一站鳥取砂丘

 
砂丘會館, 入面有少少土產野買
  鳥取特產~ 梨

  今日天色一般, 但就超大風, 係吹到頭都甩果隻, 完全影唔到一張有自己既靚相因為強風, 一隻駱駝都無, 我一心黎騎駱駝..., 唔通又要再安排來鳥取一趟


強風下要爬上砂丘, 真的很困難, D吹起晒再打埋身, 好痛! 仲搞到成頭

D吹起真係人咁高

  
只睇相大家一定感受唔到當時有幾大風

中心呢度有拖鞋免費租用, 我地已經成腳, 早知黎呢度租啦,既威力真係好嚇人, 行完之後,我地全身都係, 衫袋, 褲袋, 手袋入面都有好多走晒入去,花先生既腳架仲慘, 每個關節都入晒, 掃掃左好耐先行得

  如果有KITTY雕擺設就好



到午餐時間, 係度食埋先走


梨雪糕, 好清甜, 好味呀


砂の美術館
因為本身對砂雕無咩興趣, 所以係門口影相算喇

**********************************

約20mins車程到下一站~浦富海岸


 浦富海岸自然步道工事中 


  
沒有正常路行唯有四處兜路上山, 經過呢條村好靜, 鬼影都無隻, 都唔知有無人住


  終於爬到上黎睇風景

   
千貫松島

睇完呢舊有個大洞的奇石就去另一景點喇

  菜種五島
天氣唔好, 又大風, 又落住毛毛雨, 真係無咩MOOD睇風景, 影完相就拿拿聲走喇


 約16mins車程到~鳥取港海鮮市場
我地黎到都差不多5點, 好多店都收舖中, 唯有影幾張相就走



回酒店途中見到AEON shopping mall, 太好喇~今晚可以係呢度醫肚&shopping

好可愛既兔仔砂鍋和其他用品, 價錢都唔貴, 真係好想托佢回家

好搞鬼, 好彩無史迪仔


 煎雞飯

  
super hotel
 第一次租有上層床既房, 多個位放野, 執喼會容易D, 房租同一張床既一樣, 所以揀呢款試吓




 


*********************************
 

12 則留言:

  1. 原來鳥取行程同你好多相同,我係喺新大阪新幹線口店拎車, 睇見你好似同一間.我租既係bB,
    鳥取砂丘我地去到勁大雨, 所以d 沙吹唔起, 冇事,
    我地又係住 Super Hotel 鳥取駅前, 不過我地有喺鳥取港海鮮市場食野, 之後返去又係行AEON mall ::_1553

    回覆刪除
    回覆
    1. ::_1554 , 如果唔係海鮮市場收晒檔我都打算食埋先走::_358

      刪除
    2. Super Hotel 我反而冇住過冇上格床既,次次我都會book super room。

      刪除
  2. 鳥取砂丘o的風確實利害,吹到「逢逢」聲,以為係打風多o的囉 ! ::mm2369 大風到連駱駝都唔出現,其實唔適宜俾人行的,分分鐘會吹走 ::_1553

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一定會吹走左啦::_1554 , 如果果日人都唔俾行, 我想我真係坐左係度唔知點算::_1576

      刪除
    2. 唔記得講:兔仔砂鍋呀 ~ ::_358

      刪除
    3. 可能下次你過去, 有機會見到拎佢走::_342

      刪除
  3. 鳥取砂丘咁大風, 我諗你下次要包到實先得, 要帶埋googles防沙入眼添::mm2369

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都講漏了, 真係入沙入眼, 真係超誇張架, 我行上山丘最大風時係要用背部行先, 如果正面上真係成面成口沙::_2432

      刪除
  4. 浦富海岸條路封左? 但係又俾你搵到另一條路上喎, 厲害!! 我上次去條山路行行下又一小段都封左(落石), 不過我見十幾步路, 都照九秒九跑左過去... >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來都會去浦富海岸, 但係見落雨咪冇去咋, 好彩 :P

      刪除
    2. 我都係GPS帶到我附近停下, 見四處無咩可行, 只見呢條路似可以上山, 就搏下::cc4171

      刪除