2014年2月2日 星期日

2013東京・大阪・鳥取の旅 DAY4

25.10.2013
金曜日

行程~ UNIVERSAL STUDIOS
住: メルパルク大阪

今日戶外活動, 但全日下雨

今次係我第一次係halloween期間入usj, 雖然落住雨, 但我地都玩得好開心, 晚上有好多喪屍係街行, 仲有幾個區域有貞子出現, 真係正到不得了, 有三間鬼屋, 其中兩間都超好玩, 超有氣氛, 我覺得好玩過hk 海浪公園, 下次再來usj, 我都盡可能安排HALLOWEEN時間黎先得
  
因為記得從前來usj超多人排隊玩遊戲, 所以今次都係買左fastpass先, 主要都係買番鬼屋, 不過買既時候就已經編好晒時間, 我一早入去就買, 所以安排既時間都好早, 大部份屋都係12點後開始玩得, 咁早玩, 天都未黑, 真係無咩氣氛, 因太早, 排隊既人都唔多, 再加上唔知點解今日遊園既人又唔係我想像中咁多, 當場後悔, 蝕左添

以前都無咁多KT野, 依家真係要大破財

WA~ KT同MIMI出來同大家影相 


 原本halloween KT出左好多產品, 但好多都賣晒, 下次真係要安排10月頭之前黎先得

依家先10月, 咁快就為X'MAS做準備, 都好心急吓

WONDERLAND新園區, 第一次來

 KT商店

kt大屋

可以入去同kt影相呀 

大屋入面  
終於見到妳喇 
kt小姐好特別! 平時係迪士尼見開d卡通人物係有口都唔講野既, 但你無口都識得講野, 真係好搞笑


其中一間鬼屋, 對我來說驚嚇度係0 

13日の金曜日(黑色星期五)鬼屋, 呢間都好好玩, 入到去主角Jason就係唔同地方特襲, 佢最喜歡係你後面嚇你一跳, 都好刺激吓

黎到BIOHAZARD喇, 全場最好玩最刺激既鬼屋呀! 好想玩多幾次, 但原來一早就派晒籌, 我都係買左FASTPASS先有得玩咋

入去前, 有張簡介俾你睇點玩, 約5個人一組, 要揸槍打喪屍, 只有30粒子彈,同埋有生命能源指示, 如果打唔中喪屍, 佢行近我就會扣能源, 真係超級刺激! 隻game分兩part, 如part 1已經無晒能源(即死左)就要被迫離場, 唔可以進入part 2 繼續打, 最後仲要打大佬...而我一入到去就見到勁多喪屍行埋黎, 我極度驚慌邊叫邊亂槍掃射, 不用一陣我就射晒30粒子彈 ,所以我好快就要離場, 花先生就好好彩可以進入part2! , 我果組人有幾個日本姐姐同我一樣收場, 因離場途中都不斷有喪屍出來嚇你, 我地又無子彈, 唯有一齊互相拖住一齊狂奔 , 花先生就打到最後打大佬, 不過最後都係無晒能源

 真係超超超級好玩,玩多十次都想繼續玩呀!

BIOHAZARD鬼屋出面有佢既展覽


SNOOPY 包好得意呀

kt包我都想試, 但4百幾円一個, 都係唔捨得

好正呀! 想買條俾花先生, 但佢唔肯著

我還是喜歡粉紅既傻豹多些


貞子3D劇場, 比我想中好睇, 都好有氣氛, 有一幕係突然台上大量噴出白煙, 最後白煙淹沒了成個場館, 伸手不見5指, 好似仲陰風陣陣咁, 即場有幾個日本姐姐嚇到喊 


係場度不時有真人扮貞子嚇你一跳

晚餐我地就選擇豪豪佢, 食halloween大餐, 因為睇過價錢, 係hk食都唔平啦~ 依家仲要係日本野, 應該質素都唔差

餐廳入面仲有好多喪屍行黎行去, 間中仲走埋黎嚇你, 真係好有氣氛呀


呢3樣就係halloween set(1790円)右上角貌似盆栽既東東係薯蓉加條沙律菜, 食既時候真係好似食泥咁, 相當搞鬼

類似fruit punch 700円

普通餐牌叫既辣味雞翼, 好重口味的

普通餐牌叫既炸洋蔥頭 1000円

因為越夜越雨勢大, 好多喪屍都係有瓦遮頭既地方行, 氣氛都大減

 *************************

唔覺唔覺原來買左咁多公仔回家

11 則留言:

  1. 嘩,唔同哂,原來USJ同Sanrio咁friend架?我只係開張嗰年去過,淨係見過大白鯊,Batman之類。::ee5132 之後無再入。>:)

    呢個Biohazard game,同餐廳都好正呀,我都好想去玩,不過唔帶得個女。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係, 無啦啦同KT 咁friend, 都唔知係好事定壞事#-o , 以前又的確幾悶, D GAME又唔係特別好玩, 但排隊就排個幾兩個小時, 真係火都黎X( , 依家都係因為有KITTY, 我先有衝動再來:))
      Biohazard game你兩個大人分開輪流玩就得啦::_1554
      餐廳帶阿女都唔怕啦, 等佢見識多些, 見得多就唔驚, 唔怕第日俾男朋友仔帶佢出去被人嚇::_1553

      刪除
    2. 話樣野俾你知~ 我細細個就跟阿爸阿媽去戲院睇恐怖片, 出去睇戲次次都問係咪睇鬼片先::_1553 , 好記得果時仲係屋企一齊睇猛鬼街, 猛鬼娃娃::cc9003 , 訓練到我依家變左膽生毛咩都唔驚::_1554

      刪除
    3. 另外,元朗有間食“盆栽甜品”,用Tiramisu整碎當泥,上面加薄菏葉之類。

      Lunaさん寫過:http://luna-tokyo.blogspot.hk/2013/10/4sense-dessert-cafe.html
      (要睇日本人寫的香港食記)>:)

      刪除
    4. 好好~ 有時間一定上去睇下::cc4041

      刪除
  2. 仲以為個"哈囉喂"餐會食啲眼珠呀,斷手呀嗰啲野 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢杯野飲就有一粒眼珠係到啦:)) , 想食斷指都有, 不過係另一間餐廳;;)

      刪除
  3. Fastpass 要另外俾錢?俾幾多呀,我唔識睇 :P 但你話唔買 fastpass 都冇得玩 BIOHAZARD 啦,咁又點會蝕o左呢 ? ::rr8081
    BIOHAZARD 會拉人離場,真係好刺激下喎,我驚我心臟負荷唔到呀 ! ::_379

    回覆刪除
    回覆
    1. 要另外俾錢, 睇你想買幾多遊戲就俾幾多錢(8個5600円, 5個3900円, 3個3200円), 不過邊隻PASS都係只包一間鬼屋, 其他係普通GAME, 都好搵笨::_351 , 所以我只買最平既3200::kk3114 , 起初的確見到咁少人以為自己蝕, 後期見到原來人一點也不少, 即覺得好彩::_344 , 只有BIOHAZARD呢間先係FULL晒, 另外果幾間都可以排隊玩, 唔駛PASS都得.
      BIOHAZARD真係超激, 我呢D膽生毛都話激, 真係細膽D都唔掂, 你平時都有去開OP既鬼屋, 應該都頂得住既::kk3034

      刪除
  4. snoopy包俾我買左都唔捨得食啊!! 有喪屍四圍走又幾好諗頭喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. BIOHAZARD隻GAME如果你本身玩過就真係超正, 完全置身其中! 係街頭既喪屍會集體圍攻途人扮咬佢, 搞到途人要蹲下嗌晒救命, 現場街頭環境都燈光昏暗, 仲不時響警號, 有工作人員叫大家快離開::cc4000 , 好鬼迫真::cc4127

      刪除