2013年3月11日 星期一

2012東京樂園遊Day5(Part 2)

DAY5 (Part 2)

行程~...紅葉展望台レストハウス > 精進湖 > 本栖湖 千円札の富士[本栖湖畔] > 道の駅なるさわ

住: 湯けむり富士の宿 大池ホテル


下一站~ 紅葉展望台レストハウス
呢個展望台係山頂上面, 路程都好崎嶇不平, 揸住車上成日驚碌左落山, 但如果用腳行就好遠, 仲要係越高越凍, 所以唯有慢慢碌車上山




上到山見到一間屋仔(凍到震的關係, 一到我地入左去, 完全忘了影呢間屋仔既相
)
呢度就係展望台入口, 入面只有一位阿叔睇埸, 一個遊客都無
, 上展望台要150円, 咁都要收錢, 一場黎到都無法啦





大叔俾左幅圖我地睇方向


風涼水冷呀
, 我想依家溫度應該只有0至-1度左右



只有店主同我地架車



呢個就係西湖, 其實頭先沿路黎都經過, 但因為四周都係湖經過左都唔知, 所以無係近距離影過相呢









下一站~ 精進湖


精進湖果然好精細WOR, 一眼睇晒, 影完相好快走得






下一站就係要趕住去今日最後一個湖~ 本栖湖~千円札の富士 睇日落但好可惜我地趕唔到, 個太陽伯伯剛剛走左, 仲見到好幾個日本人都執相機走LU, 影唔到太陽走既一刻, 唯有影佢走左之後既影色啦







下一站~ 道の駅 なるさわ
睇旅遊書介紹要去, 我還以為呢度好大規模, 原來只不過係好普通既
道の駅









反而係
道の駅側有個富士山博物館..旅遊書介紹要去道の駅但就無介紹呢度, 真係有D奇怪



還有15MINS就閉館, 我地極速行一圈就





又到要搵食既時間, 途經呢度有好多SUPER STORE, 真係開心又可以SHOPPING吓








係HK我就唔捨得食MOS BURGER, 但係日本就一D都唔覺佢好貴, 因為食其他野仲貴呢




食飽我地就返今晚既溫泉HOTEL~ 湯けむり富士の宿 大池ホテル, 我地會係呢度住兩晚
, 由於無街燈, 夜左又冬到死, 又要碌埋D行李, 所以明天先幫HOTEL影番功課相



因為慳錢我地BOOK素泊洋室, 1泊/室10,000円(連入湯稅)
真係好細呀, 打開喼都有困難







放低行李我地就趕去浸湯
, 我地先去內湯看看先再去戶外浸






展望大浴場
係面向富士山架, 但依家出面黑媽媽咩都睇唔到, 所以明天一早要黎浸早湯先得







庭園大浴場內風呂



庭園大浴場
每次浸溫泉最開心就係見到一個人都無








*********************



好彩富士山KT唔係出左好多野


4 則留言:

  1. 你入溫泉都有帶相機 ,勁呀。
    自己一個浸好正呀~~
    [版主回覆03/12/2013 11:32:16]我次次都有帶相機架, 有人就無法, 但無人就可以喪影
    特別係天氣凍既時候浸, 真係唔想起身呀

    回覆刪除
  2. 我d 懶人想問你仲有冇keep 住呢個旅程既電話號碼呀, map code 呀.
    [版主回覆03/12/2013 14:02:36]當然仲係度啦

    回覆刪除
  3. 呢間旅館房間細細,但浸温泉嘅地方又大又多款式,都唔錯丫
    我喺HK 一次都冇食過 Mos burger 呀
    [版主回覆03/12/2013 14:05:35]呢間旅館唔細架, 仲有好多靚房架, 但我呢...慳家麻...呢間應該係全旅館最經濟既洋室

    回覆刪除
  4. 去日本,依家少咗食Mos burger,因為成日俾麥當勞啲開心樂園餐玩具吸引住~~~
    [版主回覆03/14/2013 11:54:55]日本開心樂園餐玩具又真係幾吸引

    回覆刪除