2013年3月19日 星期二

2011 新加坡8天Hea遊之旅(Day 5)

28.05.2011


Day 5


行程~ 小印度--Farrer Park(肉骨茶) >
Marina Bay 海濱區


今日一早先黎到Farrer Park附近好出名既黃亞細肉骨茶餐室, 嘆番碗肉骨茶先

不過我地真係唔多識欣賞, 覺得似飲左一碗胡椒粉茶


魯水花生都幾好食


跟住下午我地約了好友bonnie食印度餐




今日bonnie做我地既導遊, 帶我地去Marina Bay 海濱區做遊客四處影相






Esplanade-Theatres on the Bay 濱海藝術中心


Marina Bay Sands Singapore
濱海灣金沙綜合娛樂場所
是酒店, 賭場, 購物中心,食店, 空中花園集合於一身的場所, 今日我有機會去參觀呀, 因Bonnie既朋友book左今日既酒店房, 所以我地可以到最特別既空中花園參觀









小型魚尾獅



正印Melion 魚尾獅, 但維修中, 無水噴又唔俾人行埋去








The Helix Bridge雙螺旋橋
可通往濱海灣金沙綜合娛樂場所

The ArtScience Museum
藝術科學博物館

到達濱海灣金沙綜合娛樂場所喇




又肚餓食個TEA先



在酒店房望出去



上到黎Sands Skypark空中花園喇~ 呢個細池好似一個魚缸咁



infinity pool 長150米
個池都幾靚幾吸引, 但太多人了, 完全無衝動想即場下水呢



呢個角度睇真係有D恐怖






觀景台





晚上Bonnie帶我地黎呢度食晚餐

呢度似大排檔, 好多野食, 唔貴又好食




食飽就去睇夜景, 呢度有人放風爭, 閃燈風爭好靚呀



個天又黑, D風爭又不斷飄, 好難影相




*****************
今日居然有SANRIO嘅戰利品

2 則留言:

  1. 十年人事幾番新, 好多地方已經唔同晒, 如果星紙唔係咁高, 同去日本差不多, 去星加坡淨係食已經夠,
    [版主回覆03/20/2013 16:54:27]我想我再黎都真係要過多十年先會考慮

    回覆刪除
  2. 肉骨茶我都係唔識欣賞
    [版主回覆03/20/2013 16:55:37]我未飲過當歸, 所以都唔知係咩味

    回覆刪除