2013年3月18日 星期一

2011 新加坡8天Hea遊之旅(Day 3)

26.03.2011
DAY 3


行程~ Sentosa聖淘沙 [Underwater World Singapore新加坡海底世界--Siloso--Merlion Tower] > VIVO CITY > Chinatown牛車水

今日一早繼續聖淘沙


首先去海底世界



有魚糧扭蛋機, 呢度咁細都無咩好做, 就餵吓魚啦


都幾好玩, 成日驚D魚仔會咬埋我


黑色既小忸魚, 我都係第一次見

海洋劇場


係聖淘沙區內既循環BUS


跟住我地就去沙灘行吓


原本睇落個沙灘好似好靚, 但一望出去咁多郵輪, D海水都唔方乾淨, 真係心情都無晒, 花先生都話無想落去游水既衝動


如果有沖繩咁清澈既海水就好


再到下一站~ Merlion Tower 魚尾獅塔


可以登上獅口或眼睇風景, 不過要俾錢S$8, 我無興趣


呢度無咩地方食野, 只見到附近有M記, 就係度食午餐啦


離開聖淘沙, 我地就出返黎VIVO CITY SHOPPING吓先




今日最後一個目的地~ Chinatown牛車水
呢度好多特色小店/手信店, 係一個好遊客區既地方


Sri Mariamman Temple


準備開檔既食店


呢幾條街全部都係食店, 但全部都不平宜




遊客必買手信既地方


晚餐


今日又可以好早返酒店休店, 同係日本真係差得遠, 真係...HEA呀





沒有留言:

張貼留言