2014年8月6日 星期三

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY4(Part2)

          DAY4(Part2)

 ...食飽就出發第二個活動喇

出發喇~ 好緊張呀~

 自駕入動物區係唔可以開窗, 唔可以餵動物, 唔可以下車
另外仲要俾多500円租DVD機, 沿途會介紹各區動物

沿途都見到唔少工作人員既車睇場


    其實獅子都幾可愛

隻隻都懶洋洋

見到有豬籠車黎緊, 佢地知有野食, 起身出動喇

想睇近D動物, 睇佢地多d活躍一面就最好跟住豬籠車行就最好

好恩愛

老虎D毛睇落好靚, 好想申手摸下


可能去過長隆動物園, 呢個動物園比我想像中細, 好快就行晒, 可以走喇

出番去市區搵食


 *************************

點解我一樣動物園既限定都無買過

...完...

12 則留言:

  1. 自駕時有無動物敲窗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好以為佢地傻, 明知我地唔會有野食, 點會埋黎敲窗:))

      刪除
  2. 如果知道有呢個九州自然動物園可以自己揸車入都會去一去, 上次揸車入動物園已經係好多年前英國咯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然地方細細, 但都值得一去;;)

      刪除
  3. 啲獅子咁瘦.........豹最靚!!

    回覆刪除
  4. 係囉,居然唔買返啲動物園紀念品

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔睇番相都唔知原來無買到:-w
      唯有留番俾你去幫我買番啦L-)

      刪除
  5. 呢個動物園真係好堅 . ^_^ !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確唔錯, 如果地方再大D, 動物再多D仲好!

      刪除
  6. 你D相好正,好似親身係户外咁,我就係豬籠車入面影,視野就好差啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果可以俾開少少窗睇, 感覺仲正~

      刪除