2014年8月6日 星期三

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY4(Part1)

7.12.2013
土曜日

DAY4(Part1)

行程~ 大分 九州自然動物園アフリカンサファリ
住:ホテルサンバリ一
 今日去ZOO, 好期待既一天, 我實在太喜歡動物了

早餐



ホテルサンバリ
今晚都係住呢間, 今日係星期六貴少少, 6710円/室



30MINS左右就到喇

呢D豬籠車好得意, 我一早係網上BOOK左早車入去餵動物





 開車喇

每人都會有一盆食物, 沿途會講解邊種動物係食咩食物, 我當然聽唔明啦~ 都係見人餵咩就咩, 我試過餵唔啱食物, 隻動物真的唔食

黑熊原來係食草餅
  餵獅子好緊張刺激

好想摸吓佢


開心時刻過得好快, 一陣就餵晒各種動物,跟住就四處行吓睇下,食埋午餐先準備下一節目~ 自駕入去睇動物, 路線係同呢架大豬籠一樣,又係超期待既環節呀

 
袋鼠類, 佢地完全唔怕人, 可以行埋去摸佢都得架

呢幾隻CUSHION 俾大家FEEL吓出生至3個月大既獅子重量, 之前上網睇係有得同獅子BB影合照, 是否BB已長大了呢, 無左呢個環節, 好失望呀!

好多天竺鼠呀!

可以體驗抱鼠鼠, 工作人員會叫你先坐下, 帶佢供應既手套, 然後佢就抱天竺鼠過來交給你


第一次抱天竺鼠, 佢好乖呀 
一抱之後, 發現我都好想養番隻呀

依家睇番相, 點解我一隻咁可愛既鏡仔都無買到架

好喜歡獅子碟呀! 點解又係無買到既

去食午餐喇


最喜歡呢杯飯後甜品

 ...續...

10 則留言:

  1. 呢啲咪叫“獅子開大口”。=))

    回覆刪除
    回覆
    1. ::_1554 , 如果有得餵老虎就好::_346

      刪除
  2. 嘻嘻, 啲動物話到時到候就有一籠籠既人入黎俾我地睇, 仲要有野食添 ::_1553

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地仲笑你地做乜坐得咁逼,應該行出黎大家吹下水。=))

      刪除
    2. 我先係動物要入籠=))

      刪除
  3. 有天竺鼠抱?係咪任抱㗎??

    回覆刪除
  4. 我餵獅子舊肉,比隻大鷹飛落黎搶咗,嗚嗚…
    我聽唔明就出事囉,
    餵咗件橙比大象食,搞到佢要張舊橙捲埋D草一齊食,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 大鷹同獅子搶食, 都好大膽WOR::_1553
      你聽唔明又唔睇下隔離日本人點餵::_346

      刪除
    2. 有睇架, 不過掛住影相, 又興奮過度,
      到偷睇佢地時, 佢地個盤得番D粒粒咋 :P

      刪除