2014年3月5日 星期三

2013東京・大阪・鳥取の旅 DAY6(Part3)

Day6(Part3)
行程~...境港

...繼續行妖怪街..>妖怪樂園 >水木しげる記念館 >大漁市場


街上集郵, 集了7個坑渠仔蓋

到達妖怪樂園

燈擺設



水木しげる記念館

四點半來到記念館剛剛掛了終了牌出來, 激死我呀! 頭先影相影得太慢, 行又行得慢, 之前一直心想係5點閉館, 完全忘了有截數時間

唯有係入口前影相


離開記念館繼續行...

理髮店



行經郵局見到有鬼太郎印仔!! 但今日係星期日唔開門呀!

妖怪倉庫都收左工LU


到下一站~ 大漁市場喇~ 黎既主要目的當然係搵呢隻超大隻鬼太郎啦, 而店舖就陸續收店中, 所以都無得行喇





食晚餐喇~


很喜歡今天去既妖怪地方, 時間實在唔夠用, 一陣就天黑收舖, 有機會一定要再黎呀...要再去記念館, 郵局, 要白天影大石頭鬼太郎...

**********************


 

10 則留言:

  1. 一連兩篇睇過咁多鬼太郎,我淨係諗亞視(我未睇過)。

    聽聞有鬼太郎餐食,有冇試?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度真係超多鬼太郎, 如果係佢超級FANS就麻煩, 有排買呀~買呀~
      只記得卡通片我細個時候有睇, 但記憶超模糊啦 ...
      大餐是否指鬼太郎茶屋呀? 我有經過呀~不過無入去, 總是覺得好睇唔好食多::cc4127
      如果再有機會黎, 我諗我會BOOK埋鬼太郎酒店試吓::mm1583

      刪除
    2. 我只記得jptime tv,佢地食眼球飯,唔記得係四國,定係境港。

      睇漏咗,原來有鬼太郎KT。=))

      刪除
    3. 鬼太郎酒店我都想住, 希望下年復活節成行 >:)

      刪除
    4. 鬼太郎我淨係記得瑛士做既真人版.

      刪除
    5. コーさん, 無野係無KT份架::cc4127
      蜻蜓, 咁快就PLAN好2015::vv4063
      NERISSA, 講開我都記得有睇真人電影版, 不過我都係覺得卡通片最正!

      刪除
  2. 淨係影鬼太郎都要分開兩篇,真係多得好誇張,我諗如果要去境港的話,一日時間都唔知夠唔夠時間影 ::_381

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗你應該唔夠時間, shopping之餘, 仲要吸印仔喎!!

      刪除
    2. 係呀~ 又要影, 又要玩, 又要吸印仔, 又要SHOPPING, 其實1日時間都應該好趕吓, 唔想再返轉頭的話, 我諗要1日半先得, 所以點都要住一晚::cc4034

      刪除
    3. 雖然唔係鬼太郎粉c, 但一日真係唔夠

      刪除