2014年3月5日 星期三

2013東京・大阪・鳥取の旅 DAY6(Part2)

DAY6(Part2)

行程~......> 米子> 境港

...離開兔仔神社黎搵鬼太郎喇, 鬼太郎主要係境港駅, 可搭JR境線, 由米子出發至境港全程17.9km(有16個站, 約45mins)

我地先去米子駅看看有無鬼太郎蹤影先





駅內有好多鬼鬼野買呀

KITTY X 鬼太郎

貯金箱好正! 可惜家中無位放咁多隻


JR境線沿線各站除了原名, 仲有一個妖怪名架, 但要去晒16個站影相就真係無咩可能, 我只選左書有介紹既去就算, 順便碰一碰運氣睇吓見唔見到妖怪列車

砂婆婆站
  真係超好彩影左一陣相就見到有妖怪列車到呀





第一卡係ねずみ男列車

第二卡ねこ娘列車



班次超疏, 成個鍾先一班車, 走車都幾大獲

 再去多一個站睇吓先


   又係超好彩, 等左一陣就有車

第一卡こなきじじい列車

第二卡砂かけばばあ列車

 
一共有6款車, 我仲欠兩款見唔到
  境港, 搵車位途中見到鬼太郎同佢D朋友仔遊街, 好想即刻跳車呀, 希望一陣仲見到佢地啦

境港駅
 泊好車, 可以去行妖怪街喇, 成條妖怪街D店舖都係同鬼太郎有關, 沿途仲有好多妖怪影相位和吸印仔位呢


境港駅


 成條街都係呢D銅像, 要影晒唔好漏左幾隻都好困難

連的士都咁認真, 完全覺得自己去左妖怪城市

肚餓喇~ 醫左肚先繼續行






呢五支清酒全部都好正呀! 一陣帶邊支走好呢





河童の泉



呢部機正! 超好玩! 部機幫手影自己個樣, 然後會PRINT出你塊面, 跟住再選擇想扮演咩角色既吊飾, 張自己塊面KEY落去就完成, 超得! 我揀左鬼太郎, 花先生揀光頭爺爺(我已經唔記得左光頭爺爺正確叫咩名), 下次有機會再來, 我一定再玩, 試埋其他角色先得




妖怪神社
是超細既神社仔, 一眼睇晒


呢隻眼珠爸爸係可以轉架

 
WA~ 全部都想買 


超搞笑既車窗貼


 
 木牌POST CARD可以自己係度填埋顏色, 然後係度寄出, 最衰我地沒有咁多時間, 如果唔係一定玩呀,下次一定要再來過

 
鬼神


有鬼太郎貼紙相影! 正呀!


鬼太郎先生, 終於見到你喇






...續...
(因為太多相...所以要再分到PART3)
    

10 則留言:

  1. 咦, Daigo 同 Sakura 都黎過喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識佢地係乜水::vv4087

      刪除
    2. 你嗰幅相話"部機幫手影自己個樣......."上面右手邊嗰張, 佢係樂隊 Breakerz 主音, 前首相竹下登外孫, 佢同隻馬騮在電視節目中由北海道沿途去沖繩.

      刪除
  2. Hello~光頭爺爺正確名係子泣爺爺
    境港係我下一個計劃嘅目的地,謝謝分享^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該晒~;))
      祝你旅途愉快::mm2174

      刪除
  3. 條妖怪通好掂,好想去呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 要預多d時間去呀! 我唔係super fans都唔夠時間!

      刪除
  4. 請問你架車泊喺邊呀,是不是泊在境港駅前呀?

    回覆刪除