2012年10月17日 星期三

2012日本中部の旅Day7(Part 2)

Day7 (Part 2)

行程 ~ 下呂溫泉 (下呂観光ホテル > 溫泉街 > 湯之島館 > 名古屋)
住: 東橫INN 栄

下一站我地就係去下呂観光ホテル浸喇

有專車來往火車站接送













男湯
今次得花先生等到無人影相, 我女湯那邊等左好耐都無機會影相


男湯


男湯


呢隻唔知係咩東東呢? 影完佢相, 好快就走左lu


很寧靜的溫泉街




又見到寶寶呀~ 係呢間商店後面仲有一間飛驒寶寶七福神社



七福寶寶




呢度就係飛驒寶寶七福神社


















行完溫泉街~ 去到最後一站浸溫泉~ 湯之島館
湯之島館有70年歷史是下呂溫泉最具規模的古式旅館, 本館依家仍然沿用著當年的古建築


有番咁上下年資既旅館, 咁舊既建築...看上去其實有點陰森恐怖...如果要係到過夜真係有點怕






男湯
浸到時間差不多尾聲先有機包場


男湯


女湯
我呢邊都一樣, 到尾聲先有機會影相


女湯


女湯

浸飽3個湯, 我地就要駕車返名古屋喇


又見到道の駅, 下車抖一抖先






約3小時車程終於返黎名古屋了...明天就要返hk...真係..


呢隻特產燒雞翼好似好好食咁, 想試呀~ 一陣食完晚餐..如果還食得下就試下


又見uniqlo, 補影番昨天忘了影相的kt 衫


Tokyu Hands


好得意! 好有衝動買呀




又有獎抽


今晚晚餐~ 我們的飯堂~松屋


花先生的

我的豚肉飯, 真係百吃不厭
食完真的飽到不得了, 今晚都係食唔成燒雞翼

*******************

TODAYS


2 則留言:

  1. 勁喎。。咁都影到無人的溫泉。。
    [版主回覆10/17/2012 18:58:26]因為佢開放俾pass入得既時間都係旅館既非繁忙時間, 人唔係太多, 所以較易影到相

    回覆刪除
  2. 湯之島館外表好有古舊風味,溫泉都幾靚丫,不過夜晚又真係感覺恐怖o的既
    [版主回覆10/19/2012 09:15:58]間館KEEP住殘舊既裝修, 人流極少, 再加埋燈光昏暗

    回覆刪除