2012年10月17日 星期三

2012日本中部の旅Day6(Part 2)

Day6 (Part 2)
行程~ 五箇山 (相倉集落 > 菅沼集落)
住: ス一パHOTEL飛驒.高山


離開白川鄉, 我地又要去搵食, 郊區真係無咩地方好食...經過道の駅WOR, 就係呢度食啦



無咩選擇, 一碗好普通既烏冬都要OVER 600円


呢碗山菜烏冬真係好齋吓, D山菜都好難食, 炸左佢應該會好食D


五箇山主要分菅沼和相倉兩大世界遺產合掌集落, 當中以相倉比較大, 所以我地先去相倉遊覽


休憩處


集落入口




食店




紀念碑影相位








土產店


相倉民俗館~ 合掌造生活文化資料館




呢度細白川鄉好多呢


好快又行晒相倉, 我地仲有時間去埋菅沼看看


菅沼集落~ 果然細相倉好多, 應該大同小異, 我地唔入去行LU, 影幾張相就走喇




時間尚早... 因為明天會離開高山, 唔知仲見唔見到寶寶, 所以我地去番最多寶寶賣既飛驒物產館, 有咩未買就要買喇~ 怕一陣無得返轉頭...



BB造型我覺得怪怪的, 所以無買




呢度有咁多寶寶真係睇得好開心呀

呢隻百厭寶寶真的好可愛, 要買一隻咁多


回HOTEL途中見到UNIQLO, 要入去八吓呀


另一途經店, 見到有KITTY WOR~ 要入去呀


好多KITTY, 但件件都咁鬼大件, 要拎走有D困難


開心樂園餐有KITTY! 今晚就食老麥啦


呢幾日都不停食拉麵, 烏冬...下午又食左D唔好食既烏冬...今餐老麥特別覺得好好食呀!


*****************************


2 則留言:

  1. 反而覺得老麥特別好食。。哈哈,。
    [版主回覆10/17/2012 18:55:37]無錯~ 平時都唔多覺係咁好食架

    回覆刪除
  2. 其實o的山菜用黎炒應該都幾好食的
    [版主回覆10/19/2012 09:17:53]呢D就係日本人既養生之道

    回覆刪除