2012年3月9日 星期五

2011關西十週年浪漫の旅(DAY 6 PART 2)

...已經差不多1時, 我地都好肚餓, 所以決定係呢度食埋午餐先離開六甲山





依家先記得影今日既戰車
見有少少時間, 我地就去左附近既自然體感展望台~六甲支垂れ, 入場料300円, 停車場500円, 只有一個展望台一陣就睇完啦~ 仲要咁多收費, 所以我地係門口影幾張相就走LU


附近食店


向下一站~有馬出發喇


大約半個小時就到達有馬溫泉區, 搵個位泊車先


日本三大名泉~有馬, 草津, 下呂. 今次我就黎左有馬 唔知幾時可浸埋其餘兩大呢
有馬溫泉的金泉(含礦物質)和銀泉(含炭酸)尤其著名, 因為時間唔多我地今天只會選金或銀泡一泡


呢度比我想像中繁忙得多, 周圍都係車同人


原來大阪係有巴士直達有馬


遇上有猴子街頭表現


咩都識做, 完全係一隻人仔


"金の湯"一睇個名就知係金泉 呢間亦係有馬既金泉代表, 至於銀泉代表就係"銀の湯", 咁...今日我地浸邊間好呢



金の湯出面有個免費足湯, 多人到呢
出面都咁多人, 唔駛問入面一定係超多人...點都好~我地決定要去埋銀の湯睇睇人流情況先

呢度附近有間玩具博物館WOR, 唔知有無我啱睇既玩具呢


哦~ 原來係呢D玩具, 靚就靚喇~ 好彩唔係我杯茶



好快就行到銀の湯喇


大變混雜 同金の湯門口既告示一樣...無辦法啦~ 一場黎到唔浸又好似對唔住自己咁,
最後我地決定浸金湯啦, 入到去真的多人都嘔

官方圖片
個場好細, 全場只有呢兩個池, 人又多, 池邊當時係企滿人


浸完湯, 我地就到溫泉街逛一逛


佢地整緊有馬名物~ 炭酸煎餅


有馬周邊係盛產竹, 從前當地人是以竹為生的, 所以竹藝品相當出名


途經寺廟~ 極樂寺




天黑喇~ 又差不多時間回程了


花先生話呢個超人罐好正, 一定要影番張相WOR, 不過我就唔識欣賞


返落京都要兩個幾小時, 所以經過道の駅(高速公路中途休息站)時我同花先生都話要休息吓, 順便食埋個晚餐



返到京都還車後, D 店舖還未CLOSED, 我地又去行一圈先


京都駅上蓋其中一邊有個新SHOPPING MALL, 我唔記得叫咩名, 早前係雜誌上見過介紹的


*******************



...待續...

3 則留言:

  1. 超人罐o係香港日式超市及零食店有得賣喇 浸完金の湯感覺如何呢 ?
    [版主回覆03/10/2012 00:41:10]原來HK都有架, 我又真係無留意到
    因為金湯是含豐富礦物質, D泉水既顏色極似生"秀"水

    回覆刪除
  2. 我上次都有去有馬,有住一晚!
    [版主回覆03/11/2012 10:13:08]如果有時間我都想呀...每一個旅程我都覺得應該有一晚溫泉酒店咁就完美喇

    回覆刪除
  3. 你哋租Ractics好唔好用?車尾放得行李多唔多呀?
    [版主回覆03/19/2012 08:41:36]我做乘客就覺得係咩問題,花先生就話車仔係高速公路就好飄

    回覆刪除