2010年7月19日 星期一

2010沖繩仲夏の旅 (DAY 3 ~Part 4)

Day3 ~ part 4

行程~ 海中展望塔 > 海中公園beach


海中展望塔睇魚, 首先係要經過海中公園, 係公園入面有shuttle bus載我地入去, 我同花先生都熱到死死吓 就算一小時只有3班車, 我地都要等呀




原先計劃我地係想體驗埋呢隻觀光船出海睇魚, 但買票個姐姐話今日水質麻麻地, 唔係好睇到魚, 佢咁講...即係叫我地唔好浪費金錢啦! 就信妳...咁我地唯有只是買海中展望塔嘅票






海中展望塔
佢坐落係珊瑚礁叢生的碧綠大海中, 佢係落到水深3.5-4米, 入面嘅海中展望室可以欣賞到360度海中全景架


呢日勁大風, 吹到我同花先生都甩頭甩髻, 完全影唔到一張靚相



係海中展望室入面有多個圓形玻璃窗可以望出去睇魚

好多魚呀 今日d水質又真係麻麻地, 遠d都睇唔到

***********************

肚子餓喇~ 係時候搵地方食午餐

三枚肉そば(蕎麥麵)
好大塊肥豬肉, 肥死


黎到沖繩就梗係要食吓佢地嘅特產~ 苦瓜
不過真係幾苦, 我同花先生都麻麻地喜歡它
***********************

午餐後...時間尚早, 我地就決定返hotel取游泳物品, 然後去hotel 附近嘅泳灘游水

影番我個咁靚嘅海景陽台先




真係靚過hkdisney hotel好多呀
***********************

原先我地係去酒店嘅私人沙灘, 點知去到剛巧遇上退潮, 好似個灘無晒水咁, 個人係可以行出去最遠嘅浮波處 咁壯觀嘅奇景, 我地唔記得影番張相, 因為我地趕住去另一沙灘睇吓有無水游

我地去番頭先去海中展望塔經過嘅海中公園, 0個度有一個沙灘, d 水都好清好靚, 好彩呢度無受退潮影響




泳灘都有咁大條魚出現


大約7時許太陽開始下山喇
又到晚飯時間, 去搵食喇
***********************

花先生嘅豚肉飯


炸雞翼小食


我最like嘅鰻魚飯, 好大條呀!
***********************

食飽飽返hotel喇

原來我住呢間hotel都有一間小教堂架, 今次無人理我啦, 可以任影, 不過就鎖咗門無得入去裡面, 但比起今日見過嘅就已經好好喇, 明早再過黎再影吓相先得


hotel 另一邊景色, 有一個大泳池, 有時間都出去海灘游啦, 所以無時間游泳池lu
***********************




3 則留言:

  1. 嘩 ~ 個沖繩限定袋好靚呀 !  應該買多兩個粗用啦 !
    [版主回覆07/20/2010 00:28:00]日本每個地方都有唔同嘅限定環保袋, 個個都好靚 ...但個個靚都買多個就....

    回覆刪除
  2. 個盒鹽餅好好味架!
    我地個日去到海中展望塔個姐姐都話水唔清, 不過一早決定唔坐玻璃船, 因驚暈......

    回覆刪除
  3. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2010年9月2日 下午4:32

    連 泳灘 都見到有咁太條鱼遊水 , 如果比小朋友見到實開心
    [版主回覆09/04/2010 01:07:00]大人小朋友見到都一定開心啦

    回覆刪除