2010年7月19日 星期一

2010沖繩仲夏の旅 (DAY 3 ~Part 2)

Day3~ Part 2
雲 > 晴
行程~ 残波岬 > 御菓子御殿 > アクアグレイス・チャペル(教堂)


玩完浮潛之後, 時間都係8點幾, 仍然好早呀  向下一個景點出發...



都未正式同我地架戰車影張相




残波岬











************************

下一站~

御菓子御殿
呢度係賣菓子嘅專門店, 佢有好多分店架, 我地就順路呢咗間喇






又見kitty蹤影
呢d菓子係紅蕃薯整, 又係一名特產, 可能我對甜嘅嘢無咩興趣, 所以試過後, 我都唔覺得有咩咁好食






沖繩周圍都會見到呢d豬面皮賣, 唔知點解呢d又係特產, 個樣都幾恐怖, 我見到就真係食唔落


專產塩嘅地方, 又點少得塩製嘅菓子, 味道都幾好, 我都買咗一d俾自己食同埋當手信


又見到可愛嘅shisa


有沖繩版pins呀! 又要破財啦


全10種, 當然都係抽唔齊啦! 抽咗幾個留念就算
************************

我地下一站係向流球村出發嘅! 但途經一間教堂(アクアグレイス・チャペル)

呢間教堂真係好靚, 我同花先生係門口影咗幾張相之後, 就被職員發現我地, 仲叫我地唔好影相..我地又無去開門走入去, 都係係出面影之麻, 真係唔係好明點解呀!被人影吓相都唔得, 孤寒到死


我地唯有係教堂以外範圍影入去


************************

離開教堂後, 繼續向流球村出發...

2 則留言:

  1. 個教堂真係好靚呀 ~  但 o係門口影都唔得 !? 真係好孤寒下喎
    [版主回覆07/19/2010 22:57:00]係呀! 孤寒到死! 衰到無人有呀

    回覆刪除
  2. 沖繩間間教堂好靚 Bor ,點解唔俾人影相?門口有無楝牌話唔俾人影相?遊客影吓相都唔得?影吓相分分鍾可以同佢做宣傳嫁!估唔到日本都會咁!
    [版主回覆07/21/2010 00:57:00]門口無楝牌架 , 可能係因為私人地方, 要俾錢BOOK場先有得影  ...可能又有主人家在場, 唔想我地影響到佢地掛

    回覆刪除