2008年1月23日 星期三

東京購物之旅 (第四站 ~ DisneySea)


1月10日 木曜日 晴
DisneySea

Shopping了多天....今日與花先生去disney玩過痛快, 花先生從未去過sea呀! 所以決定去sea喇!

之前我已經買咗好多史廸仔, 諗住今回應該無咩買.....點知...出事.....未入樂園前又有很大的Shopping Mall, 園外的disney  shop 又有好多好多嘢睇&買呀! 原先想遊樂完先慢慢買戰利品, 看來要shopping先...因怕無時間掃....結果又買了2千港元左右, 還要租looker放住幾袋先才能去玩

這星期disney都close 7pm, 都唔夠時間玩....地方比起hkdisney大得很, 已經一早去到....最後都是有d地方行唔晒.......又要買嘢.... 又要玩....又要影相....一日時間都唔夠用...if  close  10pm  應該會好好多....



我想買這set figure, 但是唔平, 如果只可帶走史廸仔就好了


史廸仔扮小魚仙超爆笑呀


DisneySea園內


DisneySea園內


DisneySea園內


DisneySea園內


海上巡遊, 很有規模的, 花先生睇到


海上巡遊


海上巡遊


海上巡遊


海上巡遊


海上巡遊


DisneySea園內


DisneySea園內


DisneySea 商店內


DisneySea商店內


花先生與花師奶正趕住去玩Tower  of  Terror (驚魂古塔)其實是小型跳樓機, 有3層樓高 .....
這是新遊戲,  我都是第一次玩....我就覺得幾好玩, 比過山車無咁激....但花先生的感覺就和我完全相反.....佢話以後都唔好預佢, 差點命都無喎.....


我0地就是乘坐這disney 列車走....250円..車程只是 
1-2min...到JR舞浜站下車, 再轉乘JR回池袋


.......

4 則留言:

  1. 比起香港DISNEYLAND真係GOOD好多....靚好多呀.....
    [版主回覆01/25/2008 22:56:00]所以我今年都沒有打算再續hkdisney pass, 留番d $$ 去tokyo disney 好過

    回覆刪除
  2. 嘩!好多史迪仔o野, 你遲D係咪會逐D影相post出嚟??有D我好想知係咩呀! 例如左下角果袋, 同佢隔離個係咪Porter銀包??
    [版主回覆01/25/2008 22:53:00]我是有打算過逐件精品介紹一下, 不過有時間先, 慢慢等下啦! 咁都俾妳見到, 是porter銀包呀!

    回覆刪除
  3. 果然係史廸仔超級fans~ 佩服~ 
    [版主回覆01/31/2008 16:53:00]嘻...只是普通fans

    回覆刪除
  4. 想問o下disneysea值唔值得去ga?因為已經去過tokyo disneyland
    [版主回覆06/01/2008 12:35:00]對我來說是值得一去的, disneysea 雖然不及disneyland好玩&吸引, 但好過hkdisney幾倍呀

    回覆刪除