2008年1月31日 星期四

東京購物之旅 ( 第五站 ~ 涉谷 -- 原宿)

1月11日 金曜日 晴

第五站 ~ 涉谷 -- 原宿


休息了一天, 今日繼續shopping



呢度就係池袋之家, 幾好住0架, 好有家的感覺




disney store 門外




disney store 店內, 店內其實有很多擺設 & 裝修都好靚, 但店員姐姐唔俾我0地影相, 好難先偷影到幾張咋




disney store 店內


涉谷街頭




我0地嘅午餐就是去咗KFC食, 當然食D HK 無嘅嘢啦! 不過都


好想要這個閃燈擺設....




在上層架的閃燈擺設都好想好想....帶佢返屋企


原宿街頭




我0地嘅晚餐....日日都不是食拉麵, 就是食咖哩, 生嘢我0地又唔鍾意, 所以今餐就去咗便利店買D熟食 & 杯麵返去池袋之家食喇....都好好味....不過我正餐都是鍾意食中餐




今回戰利品終於有花先生了.... 有一支鏡頭 , 衫& Wii Fit




另外買咗1set 家用無線電話 19800円, sharp 牌子, 紅色係未好靚呢

1 則留言: