2016年2月26日 星期五

2014閒遊大阪Day2 USJ


27.10.2014
Day2
月曜日

行程~  USJ 

今次行程會有兩天入USJ, 因為又要入鬼屋又要玩新既HARRY POTTER, 所以唔去兩日都唔得, 今日就先玩鬼屋先



唔怕俾鬼嚇, 就要俾錢買呢條野掛頸等D鬼黎嚇你, 我又無興趣俾錢為俾鬼整, 唔買啦

 
月尾先黎, 我仲諗住好多野賣晒, 點知仲有咁多

極好玩既BIOHAZARD 打喪屍

話說花先生出發前整親腳, 要帶埋拐杖出發, 當我地準備排隧玩遊戲, 職員見到傷殘既花先生, 就先向花先生講解咩遊戲入面有咩做, 問花先生有無問題, 跟住就俾張傷殘咭叫佢唔駛係度排隊, 跟佢寫既指定時間回來就得, 例如現在排隊要一小時, 佢就會寫一小時後既時間叫你回來, 正呀! 唔駛企係度排, 真係好雖然唔駛排隊, 但叫花先生搵個位坐下, 佢唔制, 係都要四處行, 腳痛都唔聽話
又入來同KITTY影合照

試食中餐, 比我想像中好食 因為CHUCKY...速成了今次既閒遊大阪

好想買黑色傻豹

咁快又開始準備聖誕


晚餐BOOK左DARK RESTAURANT

 好特別既晚餐, 一入屋內大家就要帶上眼罩, 跟住會有人帶領你進入黑房, 全程遮眼和無開燈, 到坐下食野一樣, 食咩都唔知, 食緊野時, 不斷有聲有人係旁邊嚇你, 但我地都唔多識聽佢地講咩, 唔識驚啦, 到食完走, 佢會派番張咭俾你, 叫你上網看自己食左D咩...

俾幾百元咁樣食法, 個人覺得好唔值, 試一次就夠

 ***************************




2 則留言:

  1. 如果要載眼罩入黑房我都尚可以接受,但全程遮眼咁食野就好唔過穩啫,感覺有啲搵笨 ::mm2218

    回覆刪除