2015年7月3日 星期五

2014九州 <福岡・佐賀・長崎> の旅 DAY7 福岡 博多

16.03.2014
Day7
日曜日

 
行程~ 福岡~福岡市美術館> 櫛田神社> 博多
住:東橫イン福岡天神 5984円/室(早餐)


今日行程係一早觀光, 下半場SHOPPING

第一站去福岡市美術館, 搭幾個地鐵站係大濠公園站下車, 沿住大濠公園10分鐘左右就到


到喇~ 我就係為左呢隻係美術館門外既草間彌生波點大南瓜而黎, 直島果隻大南瓜有排未有機會去, 呢隻細細地頂住先啦

波點南瓜都有少少精品買, 不過價錢好貴, 我只買一, 兩樣野就算


 
其他付費區我無興趣, 所以影完幾張相就走人喇


又係搭幾個地鐵站到祇園下車, 步行幾分鐘就黎到
櫛田神社

  剛巧遇上一對新人行禮中




樹齡超過1000千多年既銀杏

 櫛田神社附近有二百多年歷史既町家大宅, 我只行左免費區, 其他無興趣

呢度介紹緊陳年織布機織布

  Canal City Hakata
終於到SHOPPING時間喇, 神社行過來好快就到


KFC LUNCH, 基本上呢個餐係花先生食晒, 因為我胃唔舒服, 成個人都開始唔多掂, 無咩食野...

百行不厭既龍貓共和國呀


KITTY居然連滅火筒都有

 
真搞野呀~ 魔女宅急便KITTY, 幾時有龍貓KITTY呢


原本行完呢個商場, 想去埋博多站行街街, 但搭車去到博多站, 我已經好唔掂, 又想暈又想嘔, 坐左係商場休息, 但坐左好耐都回復唔到精神, 慘啦~ 今日購物日黎架麻, 點解會咁架

 到最後我決定回酒店休息, 就係差不多到酒店時, 我就係街到大嘔一場, 嚇死花先生, 問我駛唔駛睇醫生, 其實嘔完已經舒服左好多, 我話返酒店瞓下應該無野架喇, 我一瞓就瞓左幾個鐘天都黑晒, 我問花先生佢有無自己去左行街, 佢話只買左個晚餐回來食, 咩地方都無去, 佢話要留係度睇住我有無呼吸WOR, 雖然瞓左一覺但都唔係好番晒, 個胃勁唔舒服, 個人又發熱咁, 我估我食錯野多...好彩明天返香港, 應該頂到唔駛係呢度睇醫生



*************************



...完...

7 則留言:

  1. 如果知道福岡市美術館有草間彌生波點大南瓜點都"唧"啲時間去睇吓 ::_1557
    今次喺十和田美術館都買咗個波點南瓜吊飾, 其他嘢又係覺得好貴冇買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係香港旅遊書介紹先知
      如果d產品同平時精品差不多,一定會買多幾件

      刪除
  2. 櫛田神社我係夜晚去,所以都冇乜點影相
    旅途上病倒特別辛苦o架,唔識睇醫生又未必可以慢慢休息 (又想去玩),真係好慘 ! ::mm1498

    回覆刪除
  3. 好彩你宜家先出哩個post咋,如果一返嚟就出,實會以為你有咗唧!又冇胃口、又嘔 =))

    回覆刪除