2015年5月12日 星期二

契女出左黎喇~

等我幫CK鼠媽媽報個平安先, 我的可愛契女終於出左黎同大家見下面喇


CK鼠媽媽辛苦晒~ 希望BB快高長大! 身體健康! 人見人愛! 聽晒爸爸媽媽, 契爺契媽話呀
 
 
表情多多, 可愛


17 則留言:

  1. 恭喜恭喜~~
    CK鼠媽媽好偉大呀~~
    祝BB快高長大, 身體健康, 聽教聽話 ^^

    回覆刪除
  2. 你就好啦,多咗契女!以後又有藉口買多啲嘢 ;))

    回覆刪除
  3. Congratulation! 眼線很長, 大眼bb....
    祝BB快高長大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺大眼, 但CK媽媽話好細:-?

      刪除
    2. 佢隻眼張大o左都係一條線咁,咁都叫大眼 ? :-? 原來除了「情人眼裡出西施」之外,仲有「契媽眼裡出大眼」的,多謝契媽 ~ :-* :-* :-*

      刪除
    3. 越睇就越可愛::mm2291

      刪除
  4. BB快高長大! 聽教聽話!
    我覺得BB 似CK鼠爸爸多啲,

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左個鼻, 我就睇唔到仲有邊似爸爸::_1553

      刪除
  5. 多謝契媽幫個醜怪契女影得咁活潑生鬼呀 ! :x

    回覆刪除
    回覆
    1. 下面三張係我手抱時影, 只是短短1分鐘左右就有咁多表情! 唔話佢可愛都唔得::cc4058

      刪除